Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از مهر، صندوق ضمانت صادرات ایران اعلام کرد: با توجه به تصمیم هیأت مدیره صندوق، ضمن افزایش ۵ درصدی پوشش بیمه نامه‌ها در شرایط فعلی ریسک‌های سیاسی از ۹۵ درصد به ۱۰۰ درصد و ریسک‌های تجاری از ۹۰ درصد به ۹۵ درصد افزایش می‌یابد.

همچنین براساس مصوبه دیگری مهلت سقف‌های اعتباری تعیین شده برای خریداران خارجی و سقف‌های اعتباری صادرکنندگان متقاضی استفاده از خدمات ضمانت نامه‌ای افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیأت مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران در تصمیم دیگری تمهیدات لازم جهت تمدید ضمانت نامه‌های سررسید شده و امهال بدهی صادرکنندگان به صندوق را فراهم نمود.

گفتنی است صندوق ضمانت صادرات ایران به منظور تحقق جهش تولید بسته حمایتی را در جهت کاهش آثار زیان بار تحریم برای سال جاری طراحی نموده که پوشش ۲.۳ میلیارد دلاری ریسک صادراتی کالاها، پوشش ۷۰۰ میلیون دلاری ضمانت نامه‌های اعتبار صادراتی و صدور ضمانت نامه‌های مستقیم مورد نیاز پیمانکاران برای ورود به مناقصات خارجی بخشی از این بسته حمایتی است.

همچنین همکاری برای اجرای کامل بسته حمایت از صادرات ابلاغی سال ۹۸ و پرداخت یارانه کارمزد / حق بیمه به صادرکنندگان، تجهیز منابع مالی جدید برای صادرات و همکاری با مؤسسات همتا برای طراحی جانشین محصولات بانکی در شرایط تحریم را می‌توان از جمله ابزارهای این بسته حمایتی برشمرد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: صندوق ضمانت صادرات ضمانت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات استان زنجان صعودی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ گنج‌خانلو گفت: فروردین ماه امسال ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن کالا به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون دلار از گمرک استان صادر شده که به لحاظ ارزش حدود ۲۶ درصد افزایش و از نظر وزن نیز ۱۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

وی افزود: ۳۴ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۰.۶ میلیون دلار به صورت موقت وارد استان شده که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۱۸ درصد و از نظر وزن ۱۹ درصد افزایش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان ادامه داد: بعد از یک سال روند کاهشی صادرات، ارزش صادرات استان نسبت به مدت مشابه گذشته ۲۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

گنج‌خانلو گفت: همچنین در رویه ورود موقت نیز شاهد افزایش هستیم که امیدواریم با رونق فعالیت واحد‌های صنعتی استان، سطح تجارت خارجی نیز افزایش یابد.

وی افزود: در این مدت همچنین واردات قطعی بیش از ۲۴.۵ میلیون دلار کالا به وزن بیش از ۱۴ هزار تن ثبت شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۵۹ درصد کاهش و از نظر وزن ۴۲ درصد کاهش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان ادامه داد: طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

دیگر خبرها

  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی