Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن یعقوبی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: تولید آثار پویانمایی با نام های «تنها» به کارگردانی محمد جواد بابایی، «دیویونه ها» به کارگردانی فهیمه قبادی و «انگشتر» به کارگردانی مشترک امیر طوسی و محمدحسین ملکیان  از سوی حوزه هنری و با همکاری صدا و سیمای مرکز سمنان تولید شد.

وی افزود: مدت زمان پویانمایی «تنها» ۲ دقیقه و با موضوع تاثیر بازی های کامپیوتری روی کودکان و  بی رغبتی آنان به بازی های گروهی و ورزشی تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اثر دیگر تولید شده با نام «دیویونه ها» در ۴ قسمت ۵ دقیقه ای با هدف آموزش زندگی شهروندی، به ماجراها و اتفاقاتی می پردازد که خانواده یک دیو در شهر با آن رو به رو می شوند؛ همچنین تولید این پویانمایی ادامه دارد و در ۱۳ قسمت تهیه و تولید می شود.

معاون فرهنگی و هنری استان سمنان  خاطر نشان کرد: پویانمایی «انگشتر» در مدت هفت دقیقه داستان پادشاهی را حکایت می کند که به دنبال یافتن فردی مطمئن و مورد اعتماد برای کاری است و به همین خاطر موضوعی را بین مردم مطرح می کند تا از آن طریق، فرد مورد اعتماد را پیدا کند.

هفته هنر انقلاب اسلامی فروردین هر سال همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی آغاز می شود و به مدت یک هفته با برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری همراه است.  

سید مرتضی آوینی زاده ۲۱ شهریور ۱۳۲۶ در شهر ری کارگردان فیلم مستند و روزنامه‌نگار حوزه فرهنگی اهل ایران بود که روز بیستم فروردین ۱۳۷۲ در منطقه فکه در حال بررسی لوکیشن فیلم مستند شهری در آسمان، با مین باقی‌مانده از جنگ ایران و عراق برخورد کرد و بر اثر اصابت ترکش مین  در ۴۵ سالگی شهید شد.

برچسب‌ها سمنان انیمیشن پویا نمایی حوزه هنری کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان انیمیشن پویا نمایی حوزه هنری کتاب سمنان انیمیشن پویا نمایی حوزه هنری کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رضایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه از اواخر هفته گذشته ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه در صدا و سیمای آذربایجان شرقی کلید خورده است، پیش بینی کرد: حدود یکهزار دقیقه برنامه از نامزدها در این مرحله تولید و در شبکه استانی سهند پخش شود.

وی با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: علاوه بر تولید سه مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه میانه و سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه شبستر بین نامزدها تولید و پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، ۱۳ کانال سهم آذربایجان شرقی بود که در ۱۳ حوزه انتخابیه در مجموع ۶۵۸ برنامه در هفت محور با حضور تعداد ۹۴ نامزد از مجموع ۱۶۸ کاندیدای ثبت نام شده، برنامه ضبط شد.

رضایی با اشاره به موفقیت صدا و سیمای مرکز در تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور نخست انتخابات مجلس، یادآور شد: در حالی که آذربایجان شرقی از نظر کثرت نامزدها در دور اول انتخابات، بعد از اصفهان رتبه دوم را داشت، اما با ضبط و پخش ۹۸ مناظره تلویزیونی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

کد خبر 6090977

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد