Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:10:46 GMT

رمضانی: دوست داریم بازی ها شروع شود ولی...

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۰۶۹۶

رمضانی: دوست داریم بازی ها شروع شود ولی...

سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید تمام بازیکنان این تیم زیر نظر فرهاد مجیدی تمرینات خود را دنبال می کنند.

سعید رمضانی در این باره به ورزش سه گفت: از نظر تمرین مشکلی نداریم و تمرینات مان را دنبال می کنیم. بازیکنان منظم تمرین های خود را دنبال می کنند.

 

او ادامه داد: در حال حاضر GPS در اختیار بازیکنان قرارداده ایم تا آنها به صورت منظم تمرینات خود را برگزار کنند و داده های آن را در اختیار کادرفنی قرار بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی می کنیم بازیکنان با کمترین میزان افت به تمرینات بازیکنان استقلال اضافه شوند.

 

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه موافق برگزاری لیگ است یا نه هم گفت: حتما موافق برگزاری لیگ هستیم و در این مساله که شکی وجود ندارد اما مساله جان آدم ها و به ویژه بازیکنانی است. نباید به خاطر برگزاری مسابقات جان افراد را به خطر بیندازیم و این منطقی نیست.

 

وی افزود: اگر شرایط فراهم شود ما از خدایمان است تمرین کنیم و بازی ها شروع شود اما باید طوری باشد که مشکلی از نظر ابتلا به ویروس کرونا برای بازیکنان و هرکسی که در فوتبال مشغول به کار است پیش نیاید. سازمان لیگ باید تصمیم درستی برای ادامه لیگ بگیرد. 


او در پاسخ به این سوال که آیا خارجی های استقلال به ایران برمی گردند یا نه هم گفت: در اینکه آنها دوست دارند به ایران برگردند شکی نیست ولی الان که در ایران خبری نیست و باید تمرینات شروع شود ضمن اینکه در حال حاضر مشکل پرواز به ایران وجود دارد که امیدوارم تا روز شروع تمرینات حل شود.

سعید رمضانی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید رمضانی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند

به گزارش "ورزش سه"، امروز روز ویژه‌ای برای رئالی‌ها بود، آنها با پیروزی قاطعانه ۳-۰ برابر کادیز قهرمانی‌شان را تا حد زیادی قطعی کرده‌اند و می‌توا‌ن در مقابل عنوان قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ نام رئال مادرید را نوشت.

کارلو آنچلوتی ترکیبی متفاوت را برای این بازی انتخاب کرد و ترجیح داد انرژی بازیکنان ترکیب اصلی‌اش را برای دیدار مقابل بایرن مونیخ در چهارشنبه همین هفته حفظ کند. براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو سه گل مادریدی‌ها را به ثمر رساندند.

آنها حالا در صدر جدول ۸۷ امتیازی هستند و برای قطعی کردن قهرمانی فقط به یک امتیاز نیاز دارند، اگرچه شکست احتمالی بارسلونا مقابل خیرونا در بازی امشب هم قهرمانی رئال را حتمی می‌کند.

با این حال بازیکنان رئال که دیگر خودشان را قهرمان لالیگا می‌دانند پس از پایان بازی به مقابل هواداران رفتند و دست در دست یکدیگر، با آنها جشن قهرمانی کوچکی برگزار کردند. کادر مربی‌گری، از جمله کارلو آنچلوتی هم به زمین آمدند و لحظاتی را در کنار بازیکنان به جشن پرداختند.

در روزهای اخیر ابتدا اعلام شد که رئالی‌ها تا پایان بازی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو صبر می‌کنند و در صورت مسجل شدن قهرمانی جشن خواهند گرفت اما مارکا تایید کرد که باشگاه برنامه‌ای برای جشن ندارد و بزودی برنامه جدید از طرف خود باشگاه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد