Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رسول منعم اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۳۳۰ مکان ورزشی اعم از سالن، استخر، زمین چمن و باشگاه خصوصی از کمیسیون ماده ۵ و امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان مجوز فعالیت دارند و به مخاطبان این عرصه مهم اجتماعی خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: از اوایل اسفند ۹۸ که شیوع کرونا اتفاق افتاد، پیرو مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با شیوع کرونا، تمام فضاهای ورزشی استان قم تعطیل شده‌اند و امکان فعالیت هیچ مکان ورزشی تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمنا در صورت مشاهده تخلف، طبق مقررات برخورد می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: به تمام هیات‌های ورزشی، مدیران باشگاه‌ها و مسئولان اماکن ورزشی تاکید کرده‌ایم که حفظ سلامتی عموم جامعه اهمیت بسیاری دارد. بنابراین پیرو تصمیماتی که در ستاد مقابله با کرونا گرفته شده از هر گونه فعالیت ورزشی خودداری کنند. ضمن اینکه بازرسی این اداره کل این موضوع را با سرکشی به تمام باشگاه‌ها با جدیّت پیگیر است.

وی بیان کرد: همان گونه که علاقه‌مندان به ورزش و ورزشکاران در جریان هستند ستاد مقابله با کرونا در ورزش جلسه‌ای در وزارت ورزش و  جوانان برگزار کرد و با توجه به اینکه هنوز بیماری کرونا سلامتی مردم را تهدید می‌کند، تصمیم بر این شد که تمام مسابقات ورزشی تا پایان اردیبهشت تعطیل باشد.

منعم با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی نیز تا نیمه اردیبهشت ۹۹ همچنان امکان فعالیت ندارند، افزود: در جریان دغدغه‌های باشگاه‌داران به ویژه باشگاه‌های خصوصی هستم و حمایت از این باشگاه‌ها یکی از اولویت‌های کاری تمام مسئولان دست‌اندرکار ورزش استان و کشور است که امیدواریم در خصوص حمایت از آنها خبرهای خوبی را در روزهای آینده از ستاد ملی مبارزه با کرونا و هیات وزیران بشنویم.

کد خبر 501512 برچسب‌ها كرونا در ايران ورزش استان قم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران ورزش استان قم باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی در ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رستمی اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی در استان تداوم دارد و در این مدت وزش باد شدید لحظه ای، رگبار و رعد و برق در ارتفاعات مسعد تگرگ انتظار میرود.

وی افزود: این سامانه بارشی از امروز بتدریج در ساعت‌های آینده دوباره شروع به فعالیت می‌کند و روز جمعه این بارش‌ها تقویت می‌شوند.

کارشناس هواشناسی ایلام اضافه کرد: با توجه به شرایط همرفتی موجود، امکان تقویت نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد و لازم است که به هشدار‌های نارنجی هواشناسی نسبت به خطر آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، آسیب به محصولات کشاورزی توجه شود.

رستمی عنوان کرد: این ساماته بارشی از روز شنبه تضعیف می‌شود و برای اواسط هفته آینده یک سامانه بارشی دیگر وارد استان می‌شود.

کارشناس هواشناسی ایلام مطرح کرد: طبق آمار‌های ثبت شده برای این سامانه بارشی از اواخر روز دوشنبه تا امروز صبح، بیشترین بارش در ایستگاه باران سنجی انجیره با ۱۰۲ میلیمتر بارش ، در مرکز شهر ایلام ۲۷ میلیمتر و در فرودگاه شهر ایلام ۲۵/۶ میلیمتر ثبت شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در ایلام
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا نیمه اردیبهشت
  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!