Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نامدارمعاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: معاونت آموزش متوسطه استان در نظر دارد آزمون جامعی را به صورت آنلاین از روز یکشنبه ۱۴ لغایت سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۹ ویژه تمامی دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه نظری استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا بیان اینکه نشانی سامانه برگزاری آزمون www.kurdazmoon.ir می‌باشد؛ گفت: دانش آموزان برای ورود به آزمون پس از انتخاب منوی دوره و پایه تحصیلی مربوط به خود، با وارد کردن کد ملی هم به عنوان نام کاربری و هم رمز عبور می‌توانند آزمون خود را آغاز نمایند.

نامدار افزود: این آزمون برای دانش آموزان دوره اول متوسطه و متوسطه نظری به صورت چنددرسی و چهار گزینه‌ای می‌باشد یعنی دانش آموزان هم زمان سوالات مربوط به دروس مختلف به پایه و رشته خود را پاسخ خواهند داد.

او ادامه داد: دانش آموزان تنها یک بار مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند و در صورت خروج از صفحه آزمون، قطعی اینترنت و یا بروز هر مشکل دیگر، آزمون آن‌ها خاتمه یافته تلقی می‌گردد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هیچ کدام از آزمون‌ها نمره مننفی ندارند؛ خاطرنشان کرد: نتیجه آزمون پس از اتمام آزمون برای دانش آموزان قابل رویت خواهد بود و نمره این آزمون به عنوان نمره مستمر ماه‌های اسفند ۹۸ و فرودین ماه ۹۹ محاسبه می‌شود.

معاون آموزش متوسطه استان با بیان اینکه به واسطه تعداد زیاد دانش آموزان دوره اول متوسطه نظری و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در سامانه آزمون، مناطق ۱۶ گانه استان به سه قطب مساوی از لحاظ آمار دانش آموزی تقسیم شده اند؛ خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان هر منطقه به تفکیک دوره تحصیلی به جز هنرجویان هنرستان ها، فقط بر اساس قطب بندی اعلامی خواهد بود.

نامدار به قطب بندی شهرستان‌ها و زمان آزمون در این مناطق نیز اشاره کرد و گفت: نواحی یک و دو سنندج جزو قطب یک استان می‌باشند که دانش آموزان متوسطه اول در روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ الی ۱۹ و دانش آموزان متوسطه نظری نیز روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۹ ساعت ۸ الی ۱۳ به صورت آنلاین آزمون خواهند داد.

او با بیان اینکه مناطق مریوان، قروه، کامیاران، سروآباد و کلاترزان جزو قطب دو استان می‌باشند؛ گفت: زمان آزمون دانش آموزان دوره اول متوسطه این مناطق روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۸ الی ۱۳ و دانش آموزان متوسطه نظری نیز روز دو شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۵ الی ۱۹ خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه استان ادامه داد: همچنین مناطق سقز، بانه، بیجار، دهگلان، دیواندره، زیویه، سریش آباد، کرانی و موچش نیز جزو قطب سه استان هستند که آزمون ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه این مناطق روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ساعت ۸ الی ۱۳ و دانش آموزان متوسطه نظری روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۸ الی ۱۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش دانش آموزان دوره اول متوسطه دانش آموزان متوسطه ساعت ۸ الی ۱۳ آموزش متوسطه اردیبهشت ماه متوسطه نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود

محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در دیدار با وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان در حاشیه مجمع جهانی گفت‌وگوی بین فرهنگی در باکو با تاکید بر از سرگیری تبادلات فرهنگی بین دو کشور اظهار داشت: ما تمایل داریم تفاهم‌نامه جامع فرهنگی بین دو کشور مجدد امضا شود؛ کشور ایران مرز‌های آبی و دریایی مشترک و طولانی با جمهوری آذربایجان دارد و پیشنهاد می‌کنم تبادلات فرهنگی در شهر‌های مرزی ایجاد شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با همتای آذربایجانی خود با اشاره به ضرورت برگزاری نشست مشترک سینماگران ایرانی و آذربایجانی ادامه داد: آمادگی داریم بین نویسندگان و سینماگران دو کشور نشست مشترک برگزار کنیم.

اسماعیلی در این دیدار با تاکید بر بازطراحی رابطه فرهنگی با همسایگان در دوره دولت سیزدهم گفت: دو ملت ایران و جمهوری آذربایجان اشتراکات زیاد فرهنگی، تاریخی و تمدنی با یکدیگر دارند و به همین خاطر یک ایرانی در جمهوری آذربایجان و یک فرد ار کشور شما در ایران احساس غربت نمی‌کند.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بامداد چهارشنبه ١٢ اردیبهشت  برای حضور در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها عازم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.

باکو از امروز چهارشنبه تا جمعه ۱۴ اردیبهشت میزبان وزیران فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

پیش از این پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم جهت گسترش تعاملات توسط دولت دنبال می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی