Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@13:50:24 GMT

◄ مدیر فرودگاه شاهرود تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۱۰۸۲

◄ مدیر فرودگاه شاهرود تغییر کرد

تین نیوز

با ابلاغی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، بهرام کوزه چی نسالیان به عنوان مدیر فرودگاه شاهرود منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت دلیل این انتصاب را تعهد، سوابق و تجربه های کوزه چی نسالیان اعلام و اظهار امیدواری کرده است؛ مدیر جدید فرودگاه شاهرود با استفاده کامل از ظرفیت های موجود تمام توان و تجارب خود را در جهت پیشبرد اهداف شرکت و برنامه های توسعه استان به کار برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله ماموریت های کوزه چی نسالیان در این ابلاغ می توان به استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی موثر با شرکت های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی- امنیتی و دیگر مجموعه های مرتبط با خدمات فرودگاهی، توسعه کار تیمی، افزایش مهارت ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص ضمن تاکید بر شناسایی و به کار گیری نیروهای مستعد و جوان با هدف همتا پروری و کادرسازی اشاره کرد.

در این ابلاغ همچنین بر نگهداری اصولی زیرساخت های موجود و بهره برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت های فرودگاهی، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها با تاکید بر انضباط مالی، اجتناب از اتلاف منابع، کاهش هزینه ها، رعایت دقیق قوانین و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد شرکت و نیز تعامل موثر با مسوولان ارشد استان به منظور استفاده از ظرفیت های فراهم شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی از مناطق مختلف تاکید شده است.

وی پیش از این سرپرستی فرودگاه شاهرود را برعهده داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه شاهرود مدير فرودگاه شاهرود فرودگاه شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال

چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان در حاشیه اعزام کاروان زیارتی از شاهرود در جمع خبرنگاران گفت: این کاروان ۸۵ نفره امشب از شاهرود به تهران عزیمت می‌کنند و صبح فردا (جمعه) به سمت سرزمین وحی عازم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شد، اظهار کرد: یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان(شاهرود) و کاروان دیگری برای غرب(سمنان) در نظر گرفته شد.

چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار کرد: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد