Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@00:10:35 GMT

جلسه‌ای که باعث دودستگی بازیکنان پرسپولیس شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۱۲۲۱

سرپرست باشگاه پرسپولیس و عضو هیات این باشگاه در اوایل سال جدید تصمیم می‌گیرند نشستی را به چهار بازیکن تیم ترتیب دهند.

به گزارش تابناک ورزشی، براین اساس نفراتی چون سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، احمدنوراللهی و کمال کامیابی‌نیا به‌عنوان بازیکنان بزرگ‌تر تیم در این جلسه حاضر شده و مشکلات خود و تیم را نزد مهدی رسو‌ل‌پناه و مهرداد هاشمی مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته عجیب اینجاست که این نشست بدون اطلاع سرمربی، مدیر تیم و دیگر بازیکنان برگزار و سه روز بعد از جلسه نیز تصویر آن در سایت باشگاه پرسپولیس دیده شد. در حقیقیت اعضای تیم با دیدن تصویر جلسه متوجه برگزاری چنین نشستی شده و حسابی متعجب شدند. البته مدیران باشگاه پرسپولیس فردای رسانه‌ای شدن این جلسه (سه روز بعد از جلسه با بازیکنان) تصمیم می‌گیرند نشستی را با افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی هم ترتیب دهند تا حداقل جلوی حاشیه‌ها را بگیرند.

در هر صورت عدم حضور برخی دیگر از بازیکنان اسمی پرسپولیس در این جلسه با دلخوری شدید آنها همراه شده است. بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، امید عالیشاه، وحید امیری و ... انتظار داشتند حداقل تماسی هم با آنها گرفته شده و در جریان مسئله قرار می‌گرفتند. در این میان بیرانوند خیلی زود واکنش نشان داده و یکی دو روز بعد از این جلسه در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد که رسو‌ل‌پناه جواب تلفنش را نمی‌دهد و او می‌تواند به باشگاه آنتورپ بگوید که بقیه پول باشگاه پرسپولیس بابت انتقالش به این تیم بلژیکی را ندهد.

آنچه مشخص است تصمیم مدیران پرسپولیس برای برگزاری جلسه با چهار بازیکن نه تنها چندان مفید واقع نشد بلکه اختلاف و دودستگی را بین بازیکنان ایجاد کرده و باعث شده آن اتحاد چند سال اخیر خود را از دست بدهند. بعید نیست همین مسئله در نهایت منجر به جدایی برخی از بازیکنان و عدم تمدید قرارداد آنها با باشگاه نیز بشود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا جهش تولید شبکه اجتماعی شاد فیلم خروج شستا وام یک میلیونی اختلاف پرسپولیس تابناک ورزشی پرسپولیس ویروس کرونا جهش تولید شبکه اجتماعی شاد فیلم خروج شستا وام یک میلیونی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود

سرمربی سپاهان معتقد است که تساوی تیمش برابر پرسپولیس تنها به سود استقلال تمام شده است.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس، پس از تساوی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی زیبایی بود و هواداران با حضورشان، فضای خوب و جذابی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند. فکر می‌کنم که از نتیجه بازی فقط استقلال سود برد. بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند.

مورایس افزود: پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت خیلی خوبی دارند و نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس را در خانه خودش و ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. بازیکنان سپاهان با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه خودم را سر برایشان بر می‌داشتم.بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه بازیکنان سپاهان در بازی امشب رو به تلف کردن وقت آورده بودند، تصریح کرد: نیازی نمی‌بینم که به این سوال جواب بدهم. من برای فوتبال اینجا حضور دارم. بازی پر از احساسات بو و از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند قدردانی می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما بعضی وقت‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و متاسف هستم که بازی را طوری که شما دیدید من ندیدم!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • فصل جدید آبی
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می داد