Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@11:01:09 GMT

عرضه کننده ژل ضدعفونی تقلبی جریمه شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۱۴۸۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه عرضه کننده ژل ضدعفونی تقلبی خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار داشت: با گزارش دریافتی از سامانه ۱۳۵ تعزیرات در مورد گران‌فروشی ژل ضدعفونی کننده دست توسط یک واحد صنفی در شهر شیراز، گشت مشترک تعزیرات وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از واحد صنفی مذکور، تعداد زیادی ژل کشف شد که بررسی‌های اولیه نشان داد ژل های مکشوفه فاقد پروانه ساخت و مجوزهای لازم برای تولید و عرضه است.

مبشری از تشکیل پرونده برای این واحد صنفی به منظور پیگیری موضوع خبر داد و افزود: بر اساس نتیجه آزمایشات انجام شده، این ژل ها تقلبی بوده و هیچ اثر ضد ویروس نیز ندارد بنابراین شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات طرح مبارزه با کرونا، فرد متقلب را به پرداخت ۶۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا جهش تولید شبکه اجتماعی شاد فیلم خروج شستا وام یک میلیونی عرضه کننده ژل ضدعفونی تقلبی جریمه ویروس کرونا جهش تولید شبکه اجتماعی شاد فیلم خروج شستا وام یک میلیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده گرانفروشی فروش سبزی به وزن ۳ هزار کیلوگرم در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
او افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این گزارش را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پس از بازرسی از واحد صنفی تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج