Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@03:38:35 GMT

بسیجیان بروجنی با خون خود زندگی بخشیدند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۱۵۳۷

بسیجیان بروجنی با خون خود زندگی بخشیدند

اسماعیل عظیمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بروجن جمعی از بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران شهرستان بروجن با حضور در پایگاه انتقال خون بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل عظیمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به کاهش آمار مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون کشور در روزهای کرونایی، گفت: جمعی از خواهران بسیجی حوره‌های مقاومت بسیج خون خود را به صورت داوطلبانه اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، روزانه تعداد 15 بسیجی خواهر به پایگاه انتقال خون بروجن مراجعه و خون خود را با نیت استفاده در مراکز درمانی به بیماران نیازمند اهدا می‌کنند.
 
سرهنگ عظیمی گفت: پیش‌بینی می‌‌شود تا پایان این طرح 150 داوطلب بسیجی به پایگاه انتقال خون بروجن مراجعه تا در رفع کمبود این مایه حیات در چهارمحال و بختیاری مشارکت داشته باشند.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتقال خون خون خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود

 کمالی در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان هشترود و اطلاع از آخرین روند پیشرفت پروژه‌ها گفت: با توجه به اهمیت ایستگاه CGS هشترود که علاوه بر تامین گاز این شهرستان، توزیع گاز در شهرستان‌های همجوار نظیر چاراویماق و برخی از روستا‌های بستان آباد و مراغه را بر عهده دارد ارتقای ظرفیت این ایستگاه از ۵۰ هزار به ۱۰۰ هزار در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه CGS علاوه بر توزیع پایدار گاز برای مشترکین خانگی ظرفیت سازی لازم برای بهره مندی  بخش‌های صنعتی و تولیدی و شهرک‌های صنعتی فراهم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود