Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@16:54:13 GMT

توزیع 12 هزار ماسک در بخش مرکزی اردل

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۱۶۶۳

توزیع 12 هزار ماسک در بخش مرکزی اردل

بخشدار مرکزی شهرستان اردل از تولید و توزیع 12 هزار ماسک رایگان در بخش مرکزی این شهرستان برای پیشگیری از ویروس کرونا توسط گروه‌های جهادی بسیج خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشید، بخشدار مرکزی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص اقدامات صورت گرفته در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا گفت: پس از همه گیری بیماری کویید ۱۹در سراسر کشور و تبدیل شدن آن به یک اپیدمی مدیریت بخشداری مرکزی و مجموعه دهیاری های این بخش در طی هماهنگی های بعمل آمده و همکاری منسجم اقدامات بسیار مهمی در سطح شهرستان صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرشید با بیان اینکه تا کنون 12 هزار ماسک استریل شده توسط جهادگران سلامت در بخش مرکزی شهرستان اردل تولید و توزیع شد افزود اظهار کرد: تاکنون 2 نوبت در سطح شهر و روستاها بخش مرکزی، معابر و مبلمان شهری، بوستان‌ ها، وسایل بازی کودکان، وسایل حمل و نقل عمومی، نانوایی ها، درب منازل و اماکن عمومی توسط  30 تیم از نیروهای مردمی و بسیجی، ضدعفونی شده است.

وی جلوگیری از برگزاری مراسمات و تجمعات مردمی و نصب بنرهای هشداردهند غربالگری در ورودی روستاهای پرجمعیت و دارای زیرساخت های گردشگری
و تعطیلی اماکن عمومی و سالن های ورزشی روستایی را از دیگر اقدامات بخشداری و دهیاران این بخش عنوان کرد و افزود: با همکاری همه جانبه دهیاری،اعضای شورای اسلامی روستاها با مدیریت شبکه بهداشت و درمان و بهره گیری از ظرفیت پایگاه های بسیج مدیریت این بیماری در سطح بخش مرکزی به خوبی انجام گرفته شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید

اکبر یاوری، رئیس اتحادیه بارفروشان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از کاهش قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار خبرداد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، طالبی ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

به گفته او، با توجه به گرمای هوا و رسیدن میوه‌های نوبرانه به انبوه، قیمت روند کاهشی داشته است. به عنوان مثال قیمت هر کیلو گوجه سبز در ابتدای فصل بالای یک میلیون تومان بود که در شرایط کنونی بیش از ۶۰ درصد کاهش داشته است و پیش بینی می‌شود که تا پایان اردیبهشت به حداکثر ۲۰۰ هزار تومان برسد.

یاوری نرخ کنونی هر کیلو پرتقال تامسون شمال را ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان، پرتقال رسمی شمال ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۵۰ هزار تومان، کیوی ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان، خیار گلخانه ۱۵ تا ۲۷ هزار تومان، خیار اصفهان ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان و لیمو شیرین ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش قیمت میوه‌های وارداتی در بازار خبر داد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو موز اکوادور ۷۰ تا ۷۲ هزار تومان، موز فیلپین ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان، موز هندی ۶۰ تا ۶۲ هزار تومان و هر کارتن آناناس ۶ تایی یک میلیون و ۱۵۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

او ادامه داد: بنابر آمار ورودی روزانه بار میوه، صیفی و فرنگی در میدان مرکزی ۲۰ تا ۲۲ هزار تن است که ۱۸ هزار تن آن خریداری و مابقی داخل میدان می‌ماند.

یاوری درباره آینده بازار میوه و صیفی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی امسال سال پرباری برای بازار میوه و صیفی خواهد بود که پیش بینی می‌شود بدلیل گرمای هوا، قیمت روند کاهشی به خود بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد