Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:21:29 GMT

ستاد پساکرونا در کرمانشاه تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۱۸۴۱

ستاد پساکرونا در کرمانشاه تشکیل می‌شود

هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: این ستاد که از هفته آینده روند تشکیل آن شروع می شود حمایت از تولید کنندگان را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه این ستاد به موازات ستاد مقابله با کرونا روند فعالیت خود را ادامه می دهد، گفت: کمیته های زیرمجموعه ستاد پساکرونا میزان خسارت های اقتصادی این بیماری را بررسی و به منظور جبران خسارت ها راهکارهای موردنظر را ارایه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه صدای خطرات اقتصادی کرونا به خوبی در کرمانشاه شنیده می‌شود، گفت: سال ۹۹ با شوک سختی به نام کرونا شروع شد که بسیاری از مشاغل را تحت تاثیر خود قرار داد.

بازوند با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم کرونا سرعت رشد اقتصادی کرمانشاه را کاهش دهد، افزود: کرونا علاوه بر اینکه در حوزه سلامت و اقتصاد خسارت سنگینی را ایجاد کرد می تواند در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز منجر به خسارت شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه تاثیرات کرونا تا چند ماه آینده ادامه خواهد داشت، یادآور شد: شیوع بیماری کرونا ۹۹ درصد صنعت گردشگری را تحت تاثیر قرار داده است، از این رو باید با یک عزم جدی برای نجات صنعت گردشگری چاره اندیشی شود.

بازوند در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه نرخ بیکاری کرمانشاه در سال گذشته سه درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: کاهش نرخ بیکاری در کرمانشاه کار بسیار دشواری بود که تنها با یک عزم جدی بین مدیران و تولید کنندگان محقق شد.

وی افزود: براساس سند اشتغال کرمانشاه باید امسال نرخ بیکاری کرمانشاه ۲.۵ درصد کاهش پیدا کند، اما مدیران برنامه خود را برای سه درصد کاهش تنظیم کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه  باید جهش تولید را باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم، گفت: اگر در کرمانشاه به دنبال کاهش نرخ بیکاری و جهش تولید هستیم باید به دنبال جذب اعتبارات و سرمایه گذاری برای استان باشیم.

بازوند یادآور شد: مدیران عامل بانک های کشور سال گذشته سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از تولید اختصاص دادند که از آن می توان برای یک جهش در سال ۹۹ استفاده کرد.

وی مهارت را نیز یکی از لازمه های ایجاد جهش تولید دانست و گفت: جهش تولید بدون مهارت آموزی و استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان امکان پذیر نخواهد بود.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه کرونا ویروس کرونا هوشنگ بازوند کرمانشاه پروندهٔ خبری زندگی پس از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه کرونا ویروس کرونا هوشنگ بازوند کرمانشاه استانداری کرمانشاه کرونا ویروس کرونا هوشنگ بازوند کرمانشاه نرخ بیکاری جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت ۶۰۰ هزار بوته نشاء گل فصلی در محل گلخانه شهرداری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،کامجو غلامی گفت: تولید و توزیع ۶۰۰ هزار بوته نشاء گُل فصلی کشت بهاره بین مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه انجام شد.
وی با بیان اینکه تولید نشاء گل فصلی به صورت ۲ بار در سال و به عنوان کشت بهاره و پاییزه در گلخانه چهار هزار متری مخصوص کشت نشاء گل فصلی سازمان صورت می‌گیرد، ادامه داد: کاشت گل‌های فصلی در فضای سبز شهری علاوه بر افزایش زیبایی بصری و طراوت محیط، ارتقای سطح نشاط و شادابی بین شهروندان را همراه دارد.
غلامی گفت: در سال جاری مانند سال‌های گذشته کاشت گل‌های فصلی، فرش‌گل در بوستان‌ها، میادین و بلوار‌ها در دستور کار سازمان و فضای سبز مناطق هشت‌گانه شهرداری قرار دارد.
وی افزود: تولید نشاء فصلی در گلخانه این سازمان سالانه ۲۰ میلیارد ریال برای شهرداری کرمانشاه صرفه‌جویی مالی به همراه دارد و باعث کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی اقتصادی برای شهرداری کرمانشاه شده است.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت: تولید انواع درختچه زینتی شامل، انواع رُز، یاس هلندی، شمشاد، پیراکانتا، زرشک زینتی به تعداد ۲۵ هزار گلدان به منظور توزیع و کاشت در سطح مناطق هشت‌گانه شهرداری نیز از دیگر تولیدات گلخانه این سازمان است.
غلامی ادامه داد: با وجود همه کمبود‌ها و موانع تمام تلاش و توان خود را در راستای ایجاد و گسترش فضای سبز شهری بکار می‌گیریم و امیدواریم شهروندان عزیز نیز با تعامل و همکاری خود در ایجاد محیطی سبز و زیبا یاریگر ما باشند.

دیگر خبرها

  • داوطلبانی وارد مجلس می‌شوند که بالاترین رای را کسب کنند
  • کشت ۶۰۰ هزار بوته نشاء گل فصلی در محل گلخانه شهرداری
  • قرارگاه توسعه صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • میزان تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلو وات ساعت گذشت
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کاهش ۳۰ درصدی شمار پرندگان مهاجر