Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، محمدمهدی بانشی افزود: اولویت اجرای مرحله دوم طرح غربالگری کرونا در این استان با سالمندان بالای ۶۵ سال، بیماران خاص و زنان باردار است.

وی اظهار کرد: در مرحله نخست این طرح ۹۸.۲ درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد غربالگری شده و استان نیز رتبه نخست کشور را کسب کرد.

سرپرست مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان در حالی در مرحله دوم این طرح پیشتاز است که برخی استان‌های کشور هنوز در مرحله نخست با کمتر از همین میانگین قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانشی گفت: میانگین انجام تست‌های کرونا و بیماریابی فعال کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد روزانه حدود ۳۶۰ مورد است.

وی اضافه کرد: تاکنون چهار هزار و ۲۰۰ تست کرونا از کهگیلویه و بویراحمد در آزمایشگاه شهرهای یاسوج، شیراز و تهران انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون جواب حدود سه هزار و ۹۰۰ مورد از این تعداد تست کرونا اعلام شده است.

بانشی افزود: شاخص بروز بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۴۱ نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر و در کشور نیز ۹۱ نفر به ازای این تعداد است.

وی اظهارکرد: میانگین کشندگی بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۲.۶۷ نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر و در کشور نیز ۶.۲۵ نفر به ازای این تعداد است.

بانشی بیان کرد: شدیدترین نظارت و کنترل بر اصناف کهگیلویه و بویراحمد برای رعایت پروتکل های بهداشتی در مرحله دوم طرح غربالگری کرونا و بیماریابی فعال کرونایی انجام می شود.

تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تا روز سه شنبه ۲۶ فروردین ۹۹،   ۳۰۹ نفر و شمار فوتی ها نیز هشت نفر بوده است.

کد خبر 501547 برچسب‌ها استان کهگیلویه غربالگری كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه غربالگری كرونا در ايران کهگیلویه و بویراحمد نفر به ازای مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار