Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی خطاب به امیر سرتیپ حاتمی، از اقدامات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پشتیبانی از سامانه بهداشت و درمان کشور و نیروهای مسلح در حوزه ساخت و تولید وسایل حفاظت شخصی و تامین تجهیزات درمانی تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی خطاب به امیر سرتیپ حاتمی، از اقدامات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پشتیبانی از سامانه بهداشت و درمان کشور و نیروهای مسلح در حوزه ساخت و تولید وسایل حفاظت شخصی و تامین تجهیزات درمانی تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:
برادر ارجمند امیر سرتیپ ستاد امیر حاتمی
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سلام علیکم؛
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام،
ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج)، از تلاش و مجاهدت‌های بی‌نظیر جنابعالی و همکاران عزیز در مجموعه‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که با همتی مثال زدنی و با تمام توان در این ایام، خدمات ارزنده و شایان توجهی را برای آحاد ملت شریف ایران رقم زده‌اند و در پشتیبانی از سامانه بهداشت و درمان کشور و نیروهای مسلح در حوزه ساخت و تولید وسایل حفاظت شخصی و تامین تجهیزات درمانی، مساعی خویش را به کار بسته و جلوه نوینی از جهش تولید را به منصه ظهور رساندند، صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم.
ارتش جمهوری اسلامی ایران که با آمادگی کامل و از مدت‌ها قبل از اعلام رسمی شیوع بیماری ضمن پیش‌بینی، هشدارها و تدابیر لازم را در این خصوص اندیشیده و به کار بسته است، موفقیت امروز مجموعه بهداشت و درمان آجا را مدیون همراهی همه پرسنل غیور و خدمتگزار و همکاری و پشتیبانی نهادهایی چون آن وزارت محترم می داند. ضمن سپاس از مجاهدت و تدبیر آن برادر بزرگوار و همه همرزمان عزیزم در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تولید کیت‌های تشخیصی که نشان توانمندی، دانش مترقی و بهنگام جوانان متعهد و دانشمند ایران اسلامی است از تلاش‌های بخش تحقیقات وزارت دفاع در پیشبرد تولیدات علمی در ایام شیوع بیماری کرونا و حمایت سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح قدردانی می‌نمایم.
از پروردگار متعال توفیق حضرتعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت تدابیر داهیانه فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) خواستارم.

فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین‌ اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می کنیم از تکرار توسل به روش‌های بیحاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولتهای ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

کد خبر 848744 منبع: ایسنا برچسب‌ها ناصر کنعانی خبر ویژه ایران و کویت

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است