Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:56:18 GMT

فرهنگ مطالبه‌گری عمومی را تقویت کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۲۶۱۴

فرهنگ مطالبه‌گری عمومی را تقویت کنیم

ایسنا/لرستان نماینده سازمان‌های مردم نهاد در لرستان گفت: فرهنگ مطالبه‌گری عمومی را تقویت کنیم و از نمایندگان انجام کارهای کلان را بخواهیم.

مهدی بابایی امروز در دیدار با دکتر حسین گودرزی، منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سمن‌ها به عنوان تشکل‌های شناسنامه‌دار و باهویت هستند که می‌توانند در جامعه نقش بسزایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 300 تشکل مردم نهاد صاحب مجوز داریم که در حوزه‌های میراث فرهنگی و گردشگری، سلامت، آسیب‌های اجتماعی، ازدواج آسان فعالیت دارند، ادامه داد: هر کدام از این انجمن‌ها دارای نیروهای متخصص هستند و ظرفیت بسیار قوی و شناسنامه‌دار هستند.

نماینده سازمان‌های مردم نهاد در لرستان اضافه کرد: از ظرفیت رسانه‌ها برای برقراری ارتباط دو سویه با وکلای مردم در خانه ملت استفاده شود.

وی عنوان کرد: تلاشمان این است که فرهنگ مطالبه‌گری عمومی را تقویت کنیم و از نمایندگان انجام کارهای کلان را بخواهیم.

نماینده سازمان‌های مردم نهاد در لرستان با بیان اینکه باید شایسته سالاری در کشور تقویت شود، اظهار کرد: تلاش کنیم منتخب با قانون‌گذاری در مجلس نسخه‌ای پیچیده تا مشکلات بیکاری جامعه حل و فصل شود.

بابایی با بیان اینکه نمایندگان ادوار گذشته وحدت رویه‌ای برای بحث‌های توسعه‌ای لرستان نداشتند، افزود: کمک کنیم مجمع نمایندگان لرستان در دوره جدید برای حل مشکلات کلان استان همت کنند.

وی با بیان اینکه در ازنا و دورود 30 تشکل مردم نهاد فعالیت دارند، عنوان کرد: در این دو شهرستان‌ می توان بهتر از وضعیت کنونی فعالیت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تشکل های مردم نهاد مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است