Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:13:54 GMT

تولید و توزیع بیش از ۱۸۵ هزار ماسک توسط یگان ویژه

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۲۶۵۳

تولید و توزیع بیش از ۱۸۵ هزار ماسک توسط یگان ویژه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به اینکه رویکرد اجتماعی در نیروی انتظامی به خصوص یگان‌های ویژه از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: ناجا در جهت قرار گرفتن پلیس در تراز انقلاب اسلامی، رویکرد اجتماعی را در اولویت همه برنامه‌های خود قرار داده است، که در راستای همین سیاست توانسته از تمام مأموریت‌های خود سربلند خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یگان ویژه تلاش دارد تا در همه مأموریت‌ها در کنار مردم باشد، ادامه داد: ایجاد امنیت، آرامش و آسایش هموطنان از اهداف و وظایف یگان ویژه ناجاست که با سرلوحه قرار دادن رویکرد اجتماعی و جلب مشارکت مردمی برای ایجاد امنیت در تلاش است، امنیتی پایدار را در جامعه حکم فرما کند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه تمام کشور در حال مبارزه با ویروس منحوس کرونا است، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: ملت ایران در این آزمون، خوش درخشیدند، یگان‌های ویژه از همان ابتدا در میدان مبارزه با این ویروس قرار دارد.

سردار کرمی در خصوص اقدامات یگان ویژه در مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد: این نیرو از روزهای اول شیوع بیماری در کنار استفاده از تجهیزات خودرویی خود برای ضدعفونی و گندزدایی معابر سطح شهر، با توجه به کمبود تجهیزات بهداشتی، اقدام به راه اندازی خط تولید ماسک و ماده ضدعفونی کرده است.

این مقام انتظامی گفت: یگان‌های ویژه سراسر کشور در کنار برپایی ایستگاه‌های سلامت، راه اندازی خط تولید ماسک را در دستور کار خود قرار داده که تاکنون بیش از ۱۸۵ هزار ماسک بهداشتی تولید و در بین مردم توزیع شده است.

وی با اشاره به طرح امید به آینده در سایه مهدویت تصریح کرد: اعیاد شعبانیه به خصوص ولادت امام زمان (عج) در سال‌های گذشته با شکوه خاصی برگزار می‌شد این در حالی است که امسال با توجه به اینکه ویروس کرونا موجب تعطیلی برنامه‌های فرهنگی شد، یگان‌های ویژه با برگزاری این طرح در مجتمع‌های مسکونی اقدام به برپایی برنامه‌های شاد و مفرح کرده است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا بیان کرد: یکی از برنامه‌های این طرح، ضدعفونی و گندزدایی ۱۱۹ مجتمع و ۵ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور بوده که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی یکی دیگر از اقدامات طرح امید به آینده در سایه مهدویت را توزیع پک بهداشتی عنوان کرد و افزود: بیش از ۱۳ هزار پک بهداشتی شامل، ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی در بین مردم توزیع شده است که این اقدامات تا از بین رفتن کامل ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

سردار کرمی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای مردم و کادر درمانی، از هموطنان خواست تا در کنار مدافعان سلامت و امنیت تا از بین رفتن کامل این مهمان ناخوانده باشند و با رعایت نکات بهداشتی به سلامت جامعه کمک کنند.

کد خبر 4901463

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی اعیاد شعبانیه مقام معظم رهبری یگان ویژه ویروس کرونا ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شیوع کرونا شهر تهران فاصله گذاری اجتماعی قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی سیدابراهیم رئیسی سازمان تامین اجتماعی آموزش مکمل طرح ترافیک طرح غربالگری یگان های ویژه یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی