Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@22:51:56 GMT

اجرای گام نخست رزمایش کمک مومنانه در سوادکوه

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۲۶۸۸

اجرای گام نخست رزمایش کمک مومنانه در سوادکوه

سعید یزدانی گفت: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان اقدامات مربوط به ساماندهی هدایای اقشار مختلف برای کمک به آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و نیازمندان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سعید یزدانی سه شنبه شب در جلسه قرارگاه پشتیبانی رزمایش سراسری کمک مومنانه در جمع مسئولان، مراکز نیکوکاری و خیران شهرستان سوادکوه اظهار کرد:رزمایش جهادی کمک مومنانه برای ساماندهی کمک به نیازمندان در شهرستان  ضروری است، بسیاری از مردم در ماه رمضان سال‌های گذشته اطعام دهی و افطاردهی داشتند که امسال با توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی جهت مبارزه با شیوع بیماری کرونا تمام کمک‌ها در غالب رزمایش کمک مومنانه ساماندهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به اینکه ایامی را پیش رو داریم که مردم و خیرین  بسیاری علاقمند به کمک هستند گفت:افراد نیازمند سطح شهرستان با کمک کمیته امداد، بهزیستی، آبشار عاطفه‌ها و مراکز نیکوکاری شناسایی شدند تا در 4 مرحله بسته‌های حمایتی بین نیازمندان توزیع شود.
 
فرماندار شهرستان با تاکید بر برنامه‌ریزی و تقسیم کار برای عملیاتی کردن رزمایش کمک مومنانه افزود: با توجه به اینکه ماه نزول رحمت الهی ماه مبارک رمضان نیز نزدیک است باید از فیوضات این ماه رحمت الهی برای تحقق رزمایش کمک مومنانه به نحو احسن استفاده شود.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان اقدامات مربوط به ساماندهی هدایای اقشار مختلف برای کمک به آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و نیازمندان را در دستور کار قرار داده‌ایم.
 
یزدانی گروه نیازمندان شهرستان سوادکوه در 2 گروه نیازمندان دائمی و نیازمندان بیماران کرونایی که جزء نیازمندان مقطعی هستند برشمرد و گفت: افراد آسیب دیده در کرونا و اقشار کم برخوردار به عنوان جامعه هدف بسته حمایتی معرفی می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه با رایزنی ها دو هزار فرد نیازمند شناسایی شدند تصریح کرد: در هر مرحله 500 بسته حمایتی  به ارزش دویست و پنجاه هزارتومان تهیه و توزیع می‌شود.
 
فرماندار شهرستان سوادکوه اظهار کرد: پایگاه‌ها، حوزه‌ها، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، صنعت معدن تجارت، گروه خیران، اشخاص در شهرستان بستر جمع آوری کمک‌های مردمی در رزمایش کمک مومنانه هستند و همانگونه که این بسترها از ابتدای شیوع کرونا در عملیات‌های گندزدایی، ضدعفونی، تولید و توزیع ماسک‌های بهداشتی و تجهیزات پزشکی اقدامات خوبی انجام داده‌اند قطعا در این رزمایش هم به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا می‌کنند.
 
سیدموسی حسین‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه نیز در ادامه جلسه با اشاره به اجرای این رزمایش به منظور یاری رساندن به جمعیت هدف آسیب دیده از ویروس کرونا  و جامعه نیازمند در سطح شهرستان، اظهار کرد: براساس کمیته‌های تشکیل شده و جذب مشارکت‌های مردمی و خیران نیکوکار در ایام ماه مبارک رمضان کمک‌های معیشتی اقشار کم برخوردار شهرها  و روستا‌های جمعیت هدف شهرستان سوادکوه توزیع می‌شود.
 
وی با اشاره به  فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای رزمایش همدلی و کمک مومنانه به مردم، افزود: کلیه ظرفیت‌های سپاه شهرستان برای تحقق این امر مهم بسیج شده‌اند، همه اقشار بسیج به همراه پایگاه‌های  شهرستانی سپاه در کنار خیرین و جهادگران به دنبال تحقق رزمایش کمک مومنانه شروع به کار کردند،همه بخش‌ها و موسسات با یک فرمت خاص ساماندهی  شدند، عملیات اجرایی این رزمایش طی روزهای گذشته با کمک شبکه بهداشت، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها و مراکز نیکوکاری مسجدجامع پل‌سفید و الغدیر زیراب با تهیه  لیست اسامی افراد تحت پوشش فعالیت خود را آغاز کرده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه هئیت امنای قرارگاه در راستای هر چه بهتر اجرایی شدن رزمایش را  4 نفر برشمرد و تصریح کرد: با مدیریت  هئیت امنا اقلام بسته حمایتی خریداری، در 4 مرحله ابتدای ماه مبارک، نیمه ماه، شب‌های قدر و شب عیدسعیدفطر تقدیم اقشار کم برخوردار می‌شود.
 
 این مسئول افزود:در این رزمایش همه ادارات حمایتی، کارگاه‌های دولتی و نهاد‌های مردمی مستقیما حضور فعالی دارند، توزیع اقلام بهداشتی نیز از سایر فعالیت‌های این قرارگاه در ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
 
حسین‌نژاد در پایان تاکید کرد: برگزاری این رزمایش قطعا آثار و برکات فراوانی برای جامعه دارد و از کلیه ظرفیت‌های موجود برای کاهش آسیب‌های کرونا استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه شهرستان سوادکوه کمک مومنانه ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • آمادگی صددرصدی برای برگزاری دور دوم انتخابات الکترونیکی در ۵ شهر مازندران
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب