Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری سه مسابقه فرهنگی هنری برای دانش آموزان البرزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ جواد محمدی در این خصوص اظهارداشت: این اقدام فرهنگی هنری به منظورغنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان درخانه به دلیل شیوع بیماری کرونا وهمچنین انتقال پیام های تربیتی ازسوی کانون های فرهنگی تربیتی استان اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه های معاونت پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش استان البرزدرفضای مجازی برای دانش آموزان جریان دارد، خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی تربیتی استانی شهید فهمیده درکرج اقدام به برگزاری مسابقه قصه گویی ویژه کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و مربیان کرده است.

محمدی تصریح کرد: شرکت کنندگان تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ فرصت دارند آثار خود را درقالب فیلم با فرمتmky/mp۴  را به ایمیل کانون های فرهنگی البرز " و یا از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره ۰۹۳۳۷۴۸۶۰۶۲ ارسال کنند.

وی همچنین بیان داشت: انجمن شعر و داستان کانون فرهنگی تربیتی استانی شهید فهمیده نیز برای آثار برترجوایز نفیس و برای برگزیدگان این مسابقه دوره آموزشی داستان نویسی و قصه گویی پیش بینی کرده است.

محمدی یادآورشد: کانون فرهنگی تربیتی حضرت فاطمه الزهرا(س) آموزش و پرورش ناحیه سه کرج نیز درشاخه هنرهای تجسمی اقدام با برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع " ویروس کرونا ازدید من، زندگی من درقرنطینه، اهمیت رعایت بهداشت و دوستی با طبیعت " کرده است.

وی با اشاره به اینکه برای شرکت در این مسابقه می توان با هرتکنیکی نقاشی کشید، اضافه کرد: علاقمندان می تواندد با گوشی از نقاشی خود عکس بگیرند و سپس با فرمت jpg در واتساپ به شماره ۰۹۳۹۴۲۹۸۶۷۵ را تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۹ ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: دانش آموزان باید هنگام ارسال آثار نقاشی به این کانون به درج نام و نام خانوادگی، مقطع و پایه تحصیلی، نام آموزشگاه و شماره همراه دردسترس توجه کنند چون به نفرات اول تا سوم هرمقطع جوایزنفیس اهدا می شود.

وی درادامه به اجرای مسابقه عکاسی ازسوی انجمن هنرمندان کانون فرهنگی تربیتی حضرت فاطمه الزهرا(س) پرداخت و گفت: موضوع این مسابقه را " زندگی من در قرنطینه، کرونا از دریچه دوربین من ، دنیای پسا کرونایی ودوست من با طبیعت تشکیل می دهد.

محمدی اضافه کرد: هردانش آموزمی تواند تا سه اثردرکنار درج نام و نام خانوادگی، مقطع و پایه تحصیلی، نام آموزشگاه و شماره همراه به شماره واتساپ  ۰۹۳۹۴۲۹۸۶۷۵ تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۹ ارسال کند زیرا به نفرات اول تا سوم هر مقطع درین مسابقه هم جوایزارزنده ای اهدا می شود.

وی همچنین به مسابقه گویندگی واجرای برتر کانون فرهنگی تربیتی رشد آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج اشاره کرد و افزود: علاقمندان برای بارگزاری متن این مسابقه به نشانی اینستاگرام کانون فرهنگی رشد مراجعه کنند و آثار خود را تا ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۹ به پیام رسان سروش به شماره ۰۹۰۱۷۹۵۸۵۹۵ ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان البرزادامه داد: برای این مسابقه درهرمقطع تحصیلی برای نفراول تا سوم به ترتیب ۴۰۰ ، ۳۰۰ و ۲۰۰ هزارتومان در نظرگرفته شده است.

وی تاکیدکرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تا کنون مسابقات مختلفی با مشارکت کمیسیون ستاد غنی سازی اوقات فراغت استانداری البرز برای دانش آموزان این استان کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان البرزی کروناویروس کرونا در البرز آموزش و پرورش استان البرز کانون فرهنگی تربیتی برای دانش آموزان اردیبهشت ماه ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی

ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش بندرانزلی گفت: به مناسبت هفته مشاغل؛ غرفه صنایع دستی و تولیدات محلی به همت دانش‌آموزان در محوطه آموزش و پرورش این شهرستان در حال برگزاری است.

محمود یوسفی‌فر امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت هفته مشاغل که در تقویم رسمی کشور هفته اول اردیبهشت ماه نام گذاری شده و با هدف آشنایی دانش آموزان با کسب و کار همچنین کسب تجربه از حضور در بازار، غرفه صنایع دستی در محوطه آموزش شهرستان بندرانزلی امروز افتتاح و برای بازدید عموم به مدت سه روز دایر است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه شامل ۲۶ غرفه است، افزود: این غرفه‌ها شامل موارد مختلفی از محصولات منطقه و استان از جمله حصیربافی، سفال، عروسک بافی، نان محلی و انواع ترشی است که توسط خود دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم به همراهی خانواده‌هایشان تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی گفت: انتخاب شغل مناسب، از ابتدایی ترین و ضروروی‌ترین مسائلی است که همواره با زندگی نوع بشر همراه بوده و قسمت مهمی از حیات او را تشکیل می‌دهد. شخصیت و منزلت اجتماعی و فردی انسان، در گرو کار و فعالیت همیشگی است تا دست نیاز پیش دیگران دراز نکند و بتواند عزت نفس خود را حفظ و استعدادهای خود را شکوفا کند.

وی افزود: نظر به منویات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از تولید داخلی و در راستای سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش کشور مبنی بر مهارت آموزی و آموزش همراه با تولید و بسط رشته‌های مهارت محور، در واقع هدف اصلی از برپایی این آئین هدایت تحصیلی و آشنایی جوانان با مشاغل بومی و محلی است.

 یوسفی‌فر با بیان اینکه در همین راستا علاوه بر آموزش‌های تئوری در مدارس به ویژه در دوره های متوسطه اول و دوم، آموزش‌های عملی کسب و کار نیز برای دانش آموزان جهت کسب آمادگی های اولیه ورود به بازار کار مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: در طول سال در مناسبت‌های مختلف به صورت جدی به این مساله پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: قطعاً این تجربه می‌تواند علاوه بر ایجاد خاطره خوش برای دانش‌آموزان، به عنوان یک تجربه اولیه از ورود به بازار کار با توجه به مهارت‌هایی که دانش آموزان دارند می‌تواند محسوب شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: استقبال شهروندان از این غرفه‌ها، علاوه بر تشویق دانش آموزان و ایجاد انگیزه برای آن‌ها می‌تواند فرصتی برای بازدید از هنرهای بومی و محلی شهرستان بندر انزلی باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌