Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:54:42 GMT

یگان ویژه ناجا ۱۸۵ هزار ماسک تولید و توزیع کرده است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۲۷۵۷

یگان ویژه ناجا ۱۸۵ هزار ماسک تولید و توزیع کرده است

به گزارش روز چهارشنبه از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به اینکه رویکرد اجتماعی در نیروی انتظامی به خصوص یگان های ویژه از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: ناجا در جهت قرار گرفتن پلیس در تراز انقلاب اسلامی، رویکرد اجتماعی را در اولویت همه برنامه های خود قرار داده است، که در راستای همین سیاست توانسته از تمام ماموریت های خود سربلند خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یگان ویژه تلاش دارد تا در همه ماموریت ها در کنار مردم باشد، ادامه داد: ایجاد امنیت، آرامش و آسایش هموطنان از اهداف و وظایف یگان ویژه ناجاست که با سرلوحه قرار دادن رویکرد اجتماعی و جلب مشارکت مردمی برای ایجاد امنیت در تلاش است، امنیتی پایدار را در جامعه حکم فرما کند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه تمام کشور در حال مبارزه با ویروس منحوس کرونا است، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: "ملت ایران در این آزمون، خوش درخشیدند"، یگان های ویژه از همان ابتدا در میدان مبارزه با این ویروس قرار دارد.

سردار کرمی در خصوص اقدامات یگان ویژه در مبارزه با ویروس کرونا  بیان کرد: این نیرو از روزهای اول شیوع بیماری در کنار استفاده از تجهیزات خودرویی خود برای ضدعفونی و گندزدایی معابر سطح شهر، باتوجه به کمبود تجهیزات بهداشتی، اقدام به راه اندازی خط تولید ماسک و ماده ضدعفونی کرده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: یگان های ویژه سراسر کشور در کنار برپایی ایستگاه های سلامت، راه اندازی خط تولید ماسک را در دستور کار خود قرار داده که تاکنون بیش از ۱۸۵ هزار ماسک بهداشتی تولید و در بین مردم توزیع شده است.

وی با اشاره به طرح "امید به آینده در سایه مهدویت" تصریح کرد: اعیاد شعبانیه به خصوص ولادت امام زمان(عج) در سال های گذشته با شکوه خاصی برگزار می شد این در حالی است که امسال با توجه به اینکه ویروس کرونا موجب تعطیلی برنامه های فرهنگی شد، یگان های ویژه با برگزاری این طرح در مجتمع های مسکونی اقدام به برپایی برنامه های شاد و مفرح کرده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان کرد: یکی از برنامه های این طرح، ضدعفونی و گندزدایی ۱۱۹ مجتمع و پنج هزار واحد مسکونی در سراسر کشور بوده که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی یکی دیگر از اقدمات طرح امید به آینده در سایه مهدویت را توزیع پک بهداشتی عنوان کرد و افزود: بیش از ۱۳ هزار پک بهداشتی شامل، ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی در بین مردم توزیع شده است که این اقدامات تا از بین رفتن کامل ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

سردار کرمی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای مردم و کادر درمانی، از هموطنان خواست تا در کنار مدافعان سلامت و امنیت تا از بین رفتن کامل این مهمان ناخوانده باشند و با رعایت نکات بهداشتی به سلامت جامعه کمک کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک حسن کرمی پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک حسن کرمی ویروس کرونا ماسک حسن کرمی یگان های ویژه یگان ویژه ویژه ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

ایسنا/کرمان دادستان ماهان کرمان از کشف و پلمب یک گارگاه تولید مواد مخدر صنعتی(شیشه) در این شهر خبر داد و گفت: در این رابطه دو متهم بازداشت شده‌اند.

سینا بنی اسد امرو هفتم اردیبهشت ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر و سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

بنی اسد ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده،اند صادر شده است.

دادستان ماهان با اشاره به اینکه طبق ماده هشت قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد،گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است  و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد و از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پشت‌ پرده استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد