Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه های بدهکار با فدراسیونی ها تشکیل جلسه می دهند.

طرفداری- ۱۵ باشگاه ایرانی در فیفا پرونده انضباطی دارند که فدراسیون فوتبال درصدد برگزاری نشست با مدیران این تیم‌ها برای بررسی وضعیت‌شان است.

به گزارش تسنیم، قرار است در فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برای بررسی وضعیت باشگاه‌هایی که در فیفا دارای پرونده انضباطی هستند، برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از همین رو مدیرعاملان و مدیران حقوقی این باشگاه‌ها به صورت نوبتی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده با حضور در فدراسیون در این جلسات شرکت خواهند کرد. 

گروه اول (یکشنبه - 31 فروردین ماه) 

باشگاه‌های تراکتور تبریز، ماشین‌سازی تبریز‌، نود ارومیه، ملوان بندرانزلی و گل‌گهر سیرجان

گروه دوم (دوشنبه - یک اردیبهشت ماه)

باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، سایپا، شهر خودروی مشهد و خونه‌به‌خونه مازندران

گروه سوم (چهارشنبه - 3 اردیبهشت ماه)

باشگاه‌های استقلال خوزستان، استقلال اهواز، صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان

این درحالی است که در بین باشگاه‌های لیگ برتری ذوب‌آهن، پارس جنوبی، نفت مسجدسلیمان، نساجی قائمشهر، شاهین شهرداری بوشهر و پیکان تهران در این برنامه حضور ندارند که نشان می‌دهد این تیم‌ها هیچ پرونده‌ای انضباطی در فیفا ندارند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!