Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور در در لانه جاسوسی سابق آمریکا از کارگاه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده دانشجویان بسیجی بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «سردار حسین نجات» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران و حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ظهر امروز با حضور در در لانه جاسوسی سابق آمریکا از کارگاه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده دانشجویان بسیجی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش در این بازدید همچنین از سامانه‌ای که جهت مرتبط کردن تولیدکنندگان اقلام بهداشتی با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به صورت ثبت درخواست اقلام مورد نیاز بیمارستان ها و تامین درخواست ثبت شده توسط تولیدی مورد نظر راه‌اندازی شده، رونمایی شد.

گفتنی است روزانه دانشجویان بسیجی جهادگر در کشور 200 هزار ماسک تولید می کنند که بیش از 5 هزار ماسک در کارگاه دانشجویان در لانه جاسوسی تولید و در میان نیازمندان در مناطق محروم و مراکز درمانی توزیع می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشجویان بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 تصاویری از سیل اخیر در استان کرمان را منتشر شده که نشان می‌دهد، کودکی که رودخانه پشت‌رود بم بر اثر سیلاب او را به همراه خود می‌برد، در اتفاقی معجزه‌آسا نجات پیدا می‌کند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • بازدید دادستان ملایر از کارگاه های غیر مجاز