Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:49:45 GMT

نخستین جلسه قرارگاه مواسات و همدلی در دیر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۳۱۱۷

نخستین جلسه قرارگاه مواسات و همدلی در دیر برگزار شد

نخستین جلسه تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی، با حضور جمعی از مدیران و شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان دیر تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، سروان پاسدار سید علی حسینی نیا در اولین جلسه قرارگاه مواسات شهرستان دیر اظهار داشت: طبق تدابیر مقام معظم رهبری در زمینه تأمین مواد غذایی خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت و خانواده هایی که با توجه به وقوع ویروس کرونا در شهرستان دیر دچار مشکل و آسیب شده اند در شهرستان اتخاذ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر تصریح کرد: خیرین شهرستان با محوریت قرارگاه مواسات شهرستان این کمک ها را انجام دهند.

حسینی نیا در پایان با تأکید بر مشارکت تمامی مردم شهرستان در این اقدام خداپسندانه، افزود: مردم کمک های نقدی خود را به حساب قرارگاه مواسات شهرستان دیرواریز کنند و کمک های غیرنقدی خود را همه روزه به پایگاه های مقاومت و مساجد شهرستان تحویل دهند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام ابراهیم بحرانی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه، افزود: شاخصه اصلی این رزمایش مردمی بودن آن می باشد که بدون دخالت مردم میسر نمی شود.

وی افزود: خانواده ها و محلات باید درگیر این موضوع شوند و این احساس همدلی باید نمود پیدا کند که بتوانیم این ماه رمضان نیز به خوبی پشت سر بگذاریم.

بحرانی در پایان خاطرنشان کرد: همه ادارات و نهادها و خیرین با برداشتن پرچم ها و عَلَم ها تحت عنوان قرارگاه مواسات فعالیت داشته باشند تا از موازی کاری دوری کنیم و خدمت رسانی مناسبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قرارگاه مواسات شهرستان دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد

 

 

 


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز سرافراز دفاع مقدس، سردار ایافت امروز صبح از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد و پس از طواف در حرم مطهر امام رضا(ع) در بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد.

همچنین با همکاری قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، مراسم وداع با پیکر پاک سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید ایافت» از یادگاران دوران دفاع مقدس، شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی آیه ها برگزار شد.

سردار ایافت در دوران دفاع مقدس از هم‌رزمان سردار سرلشکر شهید محمود کاوه بود و معاونت اطلاعات و عملیات لشکر ویژه شهدا را بر عهده داشت؛ سردار مجید ایافت معاون شهید محمود کاوه و از فرماندهان عملیات مرصاد و یکی از قهرمانان جبهه مقاومت و همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی بود.

وی پس از دوران دفاع مقدس نیز مسئولیت‌های متعددی را در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عهده‌دار بود که از آن جمله می‌توان به جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و 23 هزار شهید خراسان اشاره کرد.

مسئول اطلاعات عملیات لشکر ویژه شهداء، جانشین لشکر ویژه شهداء، جانشین تیپ یک ویژه شهداء، فرمانده تیپ جوادالائمه بجنورد و جانشین قرارگاه منطقه ثامن‌الائمه از جمله خدماتی است که این شهید والامقام در کارنامه خدمتی خود داشت.

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل جیش الظلم در یک مدرسه دینی در راسک