Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:56:20 GMT

خیرین به کمک افراد آسیب دیده از کرونا بیایند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۳۱۴۵

خیرین به کمک افراد آسیب دیده از کرونا بیایند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی رحیمی، امروز در جلسه مبارزه با کرونا و جلسه هماهنگی کمک به افراد بی بضاعت گفت: افرادی که با شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شده اند باید مورد مهر و محبت خیرین قرار گیرند.

وی ادامه داد: شناسایی افراد باید توسط ادارات مربوطه انجام گیرد و به دستگاه‌های مرتبط معرفی گردد تا افراد بی بضاعت مورد شناسایی و ارزیابی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته امام جمعه هشترود بعد از شناسایی افراد، تعداد کمک و مبلغی پرداخت مشخص شود تا در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی خواستار تشکیل کمیته‌ای متشکل از کمیته امداد امام، صنعت و معدن و تجارت، هلال احمر شد و عنوان کرد: هر کسی که به نوعی در این باره می‌خواهد کمکی به این افراد بکند در این کمیته عضو شوند و با کمک هم کارها را پیش ببرند.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی دستگاه‌ها اذعان داشت: هر دستگاهی که هر چقدر مبلغ یا کمکی جمع کرده با کمک دیگر ارگان‌ها این مبالغ توزیع شود یعنی یکنواخت و همبستگی در این کار در اولویت باشد.

امام جمعه هشترود خاطر نشان کرد: مبلغی که تاکنون جمع شده نباید راکد بماند باید افراد شناسایی شده را اولویت بندی کرده و با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هرچه سریع‌تر هرچه لازم است خریداری و بسته بندی شده و سریعاً در اختیار افراد بی بضاعت قرار گیرد.

وی ضمن قدردانی از تمام خیرین و نیکوکاران ابراز داشت: مردم در این بحران واقعاً نیازمند هستند باید افرادی که نیاز شدید دارند در اولویت قرار گیرند چون این کار خداپسندانه و خیرخواهانه بوده و در کار خیر نیز حاجت هیچ استخاره نیست و باید هرچه سریع‌تر اقدامات اساسی صورت گیرد.

نیاز شدید کمیته امداد به کمک‌های خیرین

همچنین رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) هشترود نیز در این جلسه گفت: ما همچنان چشم انتظار کمک‌های خیرین هستیم.

شهرام آسیابی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا مدت ۲ ماه است که این اداره نتوانسته است صندوق‌های صدقات را باز کند به همین جهت نیاز شدید به کمک خیرین داریم.

وی یادآور شد: در این برهه از زمان بیشترین ضرر را مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خواهند دید، به همین جهت خواستار هماهنگ سازی کمک‌های خیرین هستیم تا با شناسایی افراد بی بضاعت این کمک‌ها عادلانه بین این افراد تقسیم شود.

آسیابی در ادامه به وضعیت کارگران بیکار اشاره کرد و گفت: لیست این افراد نیز در کمیته امداد موجود است و اگر نیاز باشد به این قشر از جامعه نیز نگاه ویژه ای خواهیم داشت.

کد خبر 4901523

منبع: مهر

کلیدواژه: هشترود ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا شیراز نیمه شعبان شهرکرد بارش باران بیرجند گرگان ایلام قزوین استانداری قزوین جهش تولید افراد بی بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی