Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@20:39:12 GMT

نرخ رسمی ۴۷ ارز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۳۱۶۷

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «چهارشنبه بیست و هفتم فروردین ۹۹» بدون تغییر نسبت به قبل ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با رشد ۲۴۲ ریالی به قیمت ۵۲ هزار و ۹۶۶ ریال و هر یورو نیز با افزایش ۱۵۹ ریالی به قیمت ۴۶ هزار و ۱۲۲ ریال اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۷۳۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۲۲۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۸۰ ریال، روپیه هند ۵۵۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۴ هزار و ۸۲۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۲۰۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۲۱۲ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۲۰۰ ریال قیمت خورد.

 

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۵ هزار و ۴۹۹ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۲۹۲ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۱۵۷ ریال، روبل روسیه ۵۷۶ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۷ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۶ هزار و ۹۱۲ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۶ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۶۹۸ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۷۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۰۸ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۳۵۵ ریال تعیین شد.

 

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۴۴۹ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۸۷۲ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۵۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۸ هزار و ۷۵۸ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۶۹۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۶۰۶ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۶۷ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۳۷۴ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۶۷۹ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۱۹۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۹۴۸ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۲ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.

 

مهر

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اقتصاد جام نیوز پوند یورو ارز بانک مرکزی ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر امروز هر یک ریال عربستان در بازار آزاد با قیمت ۱۶۵۶۰ تومان، هر ۱۰۰۰ دینار عراق با قیمت ۴۱,۴۵۰ تومان و هر درهم امارات با قیمت ۱۶,۹۱۰ تومان معامله می‌شود این ارزها که این روزها به عنوان ارزهای پرطرفدار شناخته می‌شوند نسبت به هفته گذشته کاهش قابل ملاحظه‌ای دارند که علت اصلی کاهش قیمت آنها افت قیمت دلار در بازار آزاد است.

کد خبر 6089839 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف