Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:49:43 GMT

 آغاز به کار نگارخانه‌ها از اول اردیبهشت‌ماه

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۳۱۷۵

 آغاز به کار نگارخانه‌ها از اول اردیبهشت‌ماه

 هادی مظفری روز چهارشنبه اعلام کرد: با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند و حمایت از فعالیت نگارخانه‌ها با اولویت صیانت از سلامت کارکنان، هنرمندان و بازدیدکنندگان، این واحدهای صنفی می‌توانند درصورت تمایل به بازگشایی، فعالیت‌های خود را از اول اردیبهشت آغاز نمایند ولی پیش از آن ضرورت دارد نگارخانه‌های هنرهای تجسمی برای شروع فعالیت های خود در "سامانه ثبت‌نام اصناف و صنایع" وزارت بهداشت به نشانی  http://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

salamat.gov.ir ثبت‌نام نموده و با رعایت نکات بهداشتی اعلام شده فعالیت نمایند.

شروع و ادامه‌ فعالیت ها منوط به عدم برگزاری افتتاحیه و برگزاری برنامه‌هایی است که منجر به تجمع و تراکم مراجعه‌کنندگان شود.

لازم به توضیح است آغاز و ادامه‌ فعالیت های نگارخانه‌ها بدون ثبت‌نام در این سامانه منجر به عدم صدور مجوز فعالیت و یا در صورت فعالیت، موجب توقف فعالیت واحد مربوطه خواهد شد.
راهنمایی‌های لازم برای فعالیت واحدهای کاری، پس از تکمیل ثبت‌نام به صورت الکترونیکی ابلاغ خواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا هنرهای تجسمی هادی مظفری نگارخانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هنرهای تجسمی هادی مظفری نگارخانه ویروس کرونا هنرهای تجسمی هادی مظفری نگارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟

فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق قانون، معلمان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون باید یک سال در دانشگاه فرهنگیان دوره‌های مهارتی معلم و آموزش‌های لازم را دیده و  امتحان بدهند.

وی با بیان این که معلمان ماده ۲۸ پس از قبولی در امتحانات دانشگاه فرهنگیان به استخدام وزارت آموزش و پرورش در می‌آیند؛ افزود: امسال به دلیل کمبود معلم متاسفانه قبول شدگان آزمون استخدامی بدون آموزش‌های لازم به کلاس‌های درس رفتند. البته این معلمان حین خدمت آموزش‌های لازم را می‌بییند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که دانشجو‌معلمان فارغ التحصیل نیز رتبه بندی می‌شوند؛ افزود: سامانه رتبه بندی برای دانشجو معلمان فارغ‌التحصیل باز شده و آن‌ها در حاضر حاضر مدارک مورد نیاز را  در سامانه ثبت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • عرضه خودرو های وارداتی از فردا یکشنبه
  • شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • هشدار؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور از فردا تا دوشنبه!
  • هشدار نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟