Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:18:27 GMT

نرخ مصرفی آب شرب در گناوه افزایش نیافته است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۳۲۱۵

نرخ مصرفی آب شرب در گناوه افزایش نیافته است

علی محمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در راستای کمک به کاهش شیوع ویروس کرونا ضمن تلاش شبانه روزی در خط مقدم مبارزه و تامین پایدار و بهداشتی آب و طرح  فاصله گذاری اجتماعی ، قبوض آب را بدون مراجعه‌ ماموران قرائت کنتور و براساس مصارف مدت زمان مشابه سال قبل به صورت علی‌الحساب محاسبه و صادر کرده و  هیچگونه افزایش نرخی اعمال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: براین اساس قبوض ارسالی به مشترک نیز صورتحساب قطعی نیست و  مشترکین  می‌توانند در صورت  تطابق نداشتن  با مصرف واقعی و تمایل به صدور قطعی قبض انشعاب خود  مطابق کد دستوری از طریق ارسال رقم کنتور  *شماره پرونده *۲ به شماره    ۳۰۰۰۷۷۱۵۲۲  نسبت به اعلام مصرف واقعی آب و دریافت قبض خود اقدام کنند.

مدیر آب و فاضلاب گناوه افزود: کد دستوری دریافت پیامکی قبض آب باید  به صورت لاتین (انگلیسی ) در پیامک از سمت چپ به راست تایپ و ارسال شود.

وی اضافه کرد: تلاش مسوولان آب و فاضلاب استان بوشهر سپری کردن تابستان بدون  قطعی آب  با درنظرگرفتن  رعایت مدیریت و الگوی  بهینه مصرف توسط مشترکان  است.

مدیر آب و فاضلاب گناوه تعداد مشترکان آب این شهرستان را  ۳۲ هزار و فاضلاب ۱۲ هزار مشترک اعلام کرد.

شهرستان گناوه با ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در شمال استان بوشهر واقع و آب آشامیدنی این منطقه از  خط کوثر تامین می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آب و فاضلاب پیامک شبانه روزی شرکت آب و فاضلاب ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختی در نشست کار گروه روابط عمومی‌های شمال غرب کشور که در زنجان برگزار شد، گفت: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط عمومی است و علیرغم اهمیت تمام جوانب کاری در روابط عمومی‌ها، همچنان رسانه مهمترین رکن این نهاد است.

اظهار کرد: نقشه راه روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور بر اساس برنامه ریزی برای دست یابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و تمامی استان‌ها در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال جاری است.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برنامه ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد محسوب می‌شود گفت: در خصوص حمایت‌های ستادی از روابط‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش بینی، تشخیص و جریان سازی بوده و با ترسیم نقشه راه در زمینه‌های مختلف رسانه‌ها را با خود همراه کنند.

بختی با تاکید بر اهمیت مستند سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: دفاتر روابط عمومی در استان‌ها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت‌های بومی که در کشور وجود دارد نیز نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 6091968

دیگر خبرها

  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد