Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی پیام تبریکی صادر کرد.

وی در پیام خود آورده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران سال ۹۸ را در حالی به پایان رساند که مردم ایران، دچار بلای ویروس کرونا، نیازمند کمک بودند؛ ارتش یکبار دیگر با چهره «رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» در جبهه «ارتش فدای ملت» صادقانه وارد شد و این بار بیش از ۱۱ هزار کادر پزشکی و درمانی ارتش در خط مقدم قرار گرفتند و همه ارتش و خانواده‌های آنها نیز در پشتیبانی از آنها مخلصانه و ایثارگرانه وارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام فرمانده کل ارتش به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ

‌عید ملی ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) و روز حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، نیروهای مسلح و همرزمان عزیزم در ارتش و خانواده‌های محترم آنها تبریک عرض می‌کنم.

توفیق پوشیدن لباس سربازی ارتش اسلام و مجاهدت در دو عرصه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان از یک‌سو و کمک و یاری به مردم از سوی دیگر، نعمت بیکران الهی است که خداوند بزرگ بر برگزیدگان ملت ایران عطا فرموده و ما بر این نعمت پروردگار کریم شاکر و سپاسگزاریم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران سال ۹۸ را در حالی به پایان رساند که مردم ایران، دچار بلای ویروس کرونا، نیازمند کمک بودند؛ ارتش یکبار دیگر با چهره «رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» در جبهه «ارتش فدای ملت» صادقانه وارد شد و این بار بیش از ۱۱ هزار کادر پزشکی و درمانی ارتش در خط مقدم قرار گرفتند و همه ارتش و خانواده‌های آنها نیز در پشتیبانی از آنها مخلصانه و ایثارگرانه وارد شدند.

اینجانب به همه همرزمان عزیزم در ستاد ارتش، قرارگاه پدافند هوایی، نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی و سازمان‌های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و بویژه مدافعان خط مقدم سلامت خداقوت عرض می‌کنم و قدردان همه زحمات و تلاش‌های خالصانه و بی‌ریای آنها هستم و از همه خانواده‌های فهیم و صبور و موقعیت شناس ارتش جمهوری اسلامی ایران که در این شرایط ویژه، مردم کشور و رزمندگان ارتش را بیش از گذشته حمایت و پشتیبانی کردند نیز خالصانه تشکر و قدردانی می‌نمایم و عزت و سلامتی و توفیق روز افزون همگان را از درگاه قادر متعال خواستارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

کد خبر 4901374 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی نیروی زمینی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام حسن روحانی هیئت دولت حسن روحانی علی لاریجانی مجلس یازدهم سپاه پاسداران جهش تولید ایران ایالات متحده آمریکا خبرگزاری مهر محمد جواد ظریف ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر؛ جزیره تماماً ایرانی بوموسی یکی از جزایر سه گانه خلیج‌فارس است که امارات متحده عربی نسبت به آن ادعاهایی واهی دارد بر همین اساس دولت تلاش دارد تا با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حمل و نقلی این جزیره حضور گردشگران و رفت و آمد به این جزیره را تسهیل کند.

قطعاً اولین پیش‌نیاز برای تحقق این هدف احداث اسکله است که سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6097417

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا