Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@00:58:08 GMT

بارسا در انتظار یک معاوضه بزرگ با چلسی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۳۵۲۹

بارسا در انتظار یک معاوضه بزرگ با چلسی+عکس

برای تابستان پیش رو، بارسلونا روی مهره های بزرگ و ارزشمندی دست گذاشته است. برای جذب یکی از آنها باشگاه کاتالان به فکر یک معاوضه هوشمندانه است.

به گزارش مشرق، در روزهای تعطیلی فوتبال پس از شیوع کرونا باشگاه بارسلونا در حال بررسی گزینه های مختلف برای نقل و انتقالات فصل 21-2020 است. بارسا در هر سه پست حمله، خط میانی و دفاع به بازیکن جدید نیاز دارد و برای هر منطقه نیز چندین بازیکن در فهرست خرید این تیم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

راکیتیچ: من گونی سیب‌زمینی نیستم

در خط میانی و با توجه به اینکه احتمال جدایی ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال بسیار بالاست، بارسا به دنبال هافبکی خلاق و البته با قدرت بدنی بالاست. اگر تا هفته گذشته تانگوی اندومبله ستاره فرانسوی تاتنهام و فابیان روئیز از ناپولی گزینه های اول بارسا محسوب می شدند؛ حالا یک گزینه جدید و خوشنام تر مطرح شده است: انگولو کانته.

کانته با سابقه انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس و دو قهرمانی در این رقابت ها حالا در صدر فهرست هافبک های مدنظر بارسا قرار دارد. قهرمان جهان با فرانسه، رئال مادرید را نیز خواهان خود می بیند ولی بارسلونا خوشبین است که بتواند این ستاره فرانسوی را در رقابت با رئال به خدمت بگیرد.

کانته تمام خصوصیات یک هافبک بزرگ و مطلوب بارسا را در خود دارد. در بارسا معتقدند که او بهترین هافبک توپگیر دنیاست. بازیکنی که با دوندگی و سختکوشی خود در زمین، می تواند کیفیت بازی بارسلونا را به میزان قابل توجهی بالا ببرد.

برای جذب او بارسلونا یک برنگ برنده نیز در اختیار دارد. این برگ برنده کسی نیست جز فیلیپه کوتینیو.

ستاره برزیلی که قرضی برای بایرن بازی می کند، به احتمال قریب به یقین تابستان به بارسا باز خواهد گشت چرا که بایرنی ها قصد فعال کردن بند خرید او را ندارند.

کوتینیو اما سخت مورد علاقه باشگاه چلسی و سرمربی این تیم فرانک لمپارد قرار دارد و منابع انگلیسی خبر از تمایل این باشگاه برای جذب او داده اند. بارسلونا با علم این قضیه، قصد دارد پیشنهاد معاوضه کوتینیو با کانته را مطرح کند. ارزش هر دو بازیکن مشابه است و 80 میلیون یورو تخمین زده می شود.

اخیرا ایجنت کوتینیو خبر از این داد که این بازیکن قصد دارد به لیگ برتر بازگردد و هیچ علاقه ای برای حضور در بارسا ندارد. آبی اناری ها نیز قصد حفظ کوتینیو را ندارند و امیدوارند چلسی با این پیشنهاد موافقت کند. تاتنهام، لستر و آرسنال نیز دیگر تیم های انگلیسی خواهان کوتینیو هستند.

کانته همچنین می تواند جانشینی بسیار مناسب برای بوسکتس نیز باشد. بوسکتس 32 ساله، به سال های پایانی فوتبالش در سطح اول اروپا نزدیک می شود و کانته می تواند به راحتی جای خالی او را پر کند.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید فوتبال بارسلونا انگولو کانته چلسی لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، راوی که چند ماه قبل اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل جاری نیمکت بارسلونا را ترک کند نظرشو درباره این تصمیم تغییر داده است و قصد دارد در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

مدیران بارسلونا شب گذشته جلسه ویژه‌ای با حضور سرمربی فعلی این تیم برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که او تا پایان مهلت قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد و هدایت بارسا در فصل آینده را هم بر عهده داشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هر طور شده ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند. هرچند روی شرط‌هایی که این مربی برای ادامه حضور در بارسا داشت هم تاکید شده بود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که ژاوی از مدیران بارسا خواسته که بهترین بازیکنانش را در فصل آینده هم حفظ کند و علاوه بر این خریدهایی را هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند. بازیکنی که او علاقه بسیاری به جذبش دارد برناردو سیلوا است.

گفته می‌شود که این ستاره منچستر سیتی هم علاقه زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت ژاوی دارد و انتظار می‌رود که در پنجره تابستانی پیش رو به لالیگا منتقل شود.

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر