Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:45:10 GMT

بازرسی و نظارت بر ۱۲۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۳۵۵۲

بازرسی و نظارت بر ۱۲۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان

جواد محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تعامل و همکاری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با اداره کل بهداشت اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا مقرر شد، اداره کل بهداشت استان اصفهان با بازدید از تمام صنوف و آموزش حضوری، به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نحوه اجرای آن به اصناف مبادرت ورزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره کل بهداشت در تعامل با مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان بررسی ثبت نام صنوف را در سامانه salamat.gov.ir رصد خواهند کرد؛ پس از اتمام این مهلت، با صاحبان حرف و مشاغلی که ثبت نام نکرده‌اند به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد.

ثبت نام واحدهای صنفی تا روز پنج شنبه ادامه دارد

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان با تاکید بر تعامل بین دستگاهی در عبور از بحران شیوع بیماری کرونا گفت: بازرسی و نظارت بر ۱۲۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان از ۲۷ فروردین ماه آغاز می‌شود و ضروری است که این واحدهای صنفی تا قبل از این تاریخ نسبت به ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت اقدام کنند.

وی بیان داشت: واحدهای صنفی تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۸ فروردین ماه فرصت دارند تا در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند؛ چنانچه صاحب صنف در ثبت نام دچار مشکل شد با مراجعه به اتحادیه مربوطه و یا مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان برای رفع آن اقدام کند.

نصب کد بهداشتی در تمام واحدهای صنفی پروانه دار و بدون پروانه

محمدی فشارکی با تاکید بر نصب کد بهداشتی در تمام واحدهای صنفی پروانه دار و بدون پروانه تصریح کرد: همشهریان گرامی در موقع مراجعه به واحد صنفی به کد بهداشتی درج شده در آن واحد دقت کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان اصفهان اصفهان قانون وزارت بهداشت صنفی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بازرسی و نظارت اصناف واحدهای صنفی استان اصفهان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند

رئیس اتاق اصناف یاسوج گفت: واحدهای صنفی جهت جلوگیری از بروز مشکل در دریافت خدمات بیمه‌ای، بانکی و مالیاتی نسبت به ثبت شناسه یکتا اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مهرداد الهی امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی کسب و کار (شناسه یکتا) تا ۲۵ اردیبهشت سال‌جاری از سوی هیئت مقررات‌زدایی تمدید شده‌است.

وی افزود: در صورتی‌که صنوف نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام نکنند مجوز قدیمی آنها، اعتبار قانونی برای فعالیت کسب و کار را ندارد.

رئیس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اطلاع‌رسانی لازم به همه صنوف، گفت: صنوف برای جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی و دیگر خدمات نسبت به الکترونیکی کردن مجوزهای کسب و کار خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: صاحبان کسب و کار می‌توانند با گوشی همراه با ثبت اطلاعات کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار در درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir شناسه یکتا را دریافت کنند.

الهی خاطرنشان کرد: از ۳۰ هزار واحد صنفی موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد، کمتر از چهار هزار واحد صنفی اقدام به دریافت شناسه یکتا کرده‌اند.

وی فرآیند تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را آسان، رایگان، غیرحضوری و تنها در چند دقیقه اعلام کرد و گفت: مجوزهای الکترونیکی بر فضای وب و همچنین از طریق گوشی‌های هوشمند قابل استعلام است و نیاز به امضا ندارد و مجوزهایی که از مسیر درگاه ملی مجوزهای کشور به نشانی «mojavez.ir» صادر نشده باشند با مشکلات مالیاتی، بانکی و خدمات دولتی مواجه خواهند شد.

کد خبر 750123

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم