Web Analytics Made Easy - Statcounter

برونو فرناندس ستاره پرتغالی جدید منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ همچنان به پوگبا به شدت اعتماد دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برونو فرناندس ، ستاره پرتغالی منچستریونایتد که اخیرا با قراردادی بزرگ به این تیم پیوسته می‌گوید پل پوگبا بعد از شروع دوباره رقابتهای فوتبال، بعد از مدتها دوری از میادین به دلیل مصدومیت، برای شیاطین سرخ خواهد درخشید و یونایتد همچنان اعتماد زیادی به او دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برونو فرناندس معتقد است پل پوگبا از زمانی که از یوونتوس به یونایتد بازگشته با فشار بیش از حد و غیرمنصفانه روبرو بوده و این حجم انتقاد از او درست نیست. پوگبا در تابستان ۲۰۱۶ با قراردادی ۱۱۲ میلیون دلاری یوونتوس را ترک کرده و به تیم سابقش منچستریونایتد بازگشت. او در دوران چهار ساله حضور در تورین خود را به عنوان یکی از بهترین بازی‌ساز‌های دنیا مطرح کرده بود.

فرناندس با تمجید از هم‌تیمی فرانسوی‌اش گفت:

” از اینکه قرار است کنار پوگبا بازی کنم خیلی خوشحالم. ما بازیکنان خوب زیادی در خط میانی داریم. پل مدتها مصدوم بوده و همه می‌دانیم که چه کیفیتی دارد”.

ستاره پرتغالی یونایتد در ادامه گفت:

” در فوتبال مردم وقتی یک بازیکن اشتباهی می‌کنند خیلی راحت فراموش می‌‌کنند که او چه فوتبالیست خوبی بوده. شما ممکن است ۳۴ بازی عالی کار کنید ولی خراب کردن در یک بازی کافی است تا دیگر به خاطر آن یک بازی بد به یاد آورده شوید. پل مصدوم بوده و انتظارها از او خیلی بالا است و طبیعی است در چنین شرایطی او آنطور که می‌تواند ندرخشد. همه انتظار دارند پل پوگبا برای یونایتد مثل رونالدو در یوونتوس یا مسی در بارسلونا کار کند”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پل پوگبا برونو فرناندس پل پوگبا ستاره پرتغالی منچستریونایتد منچستر یونایتد ستاره پرتغالی پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان که نزدیک به ۲ است در ایران و شهر زیبای اصفهان زندگی می‌کند مدتی است که به دین مقدس اسلام و مذهب تشیع گرویده است.
این مربی پس حواشی که در چند هفته اخیر برایش پیش آمده (ازدواج با یک بانوی ایرانی) در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران این موضوع را علنی و رسانه‌ای کرد.

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش