Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@00:20:21 GMT

دلیل ماندن رایان گیگز در یونایتد فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۳۶۹۶

دلیل ماندن رایان گیگز در یونایتد فاش شد

رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، می گوید که هیچ گاه علاقه ای به جدایی از جمع شیاطین سرخ نداشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالیکه دو چهره نمادین اولدترافورد یعنی رایان گیگز و دیوید بکام در بهترین دوران فوتبال خود بودند، شایعات زیادی درباره جدایی آنها از جمع شیاطین سرخ به گوش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این که هم بکام و هم گیگز عضوی ثابت از تیم سر الکس فرگوسن بودند اما ستاره انگلیسی در تابستان ۲۰۰۳ تصمیم به جدایی از یونایتد و انتقال به رئال مادرید گرفت.

رایان گیگز حالا مدعی شده که جدایی دیوید بکام یکی از دلایل ماندن او در منچستر یونایتد بوده است اما با این حال وی تصمیم جدی برای ترک اولدترافورد نداشته است. گیگز در این باره گفت:

” شما به عنوان یک فوتبالیست همواره به دنبال چالش هستید. من فکر می‌کنم که این موضوع در منچستریونایتد وجود داشت. در شروع هر فصل ما به دنبال دفاع از قهرمانی در لیگ برتر و فتح چمپیونزلیگ بودیم بنابراین همواره چالش‌های بزرگی وجود داشت.”

رایان گیگز در ادامه گفت:

” در تابستان سال ۲۰۰۳ بود که دیوید بکام از منچستریونایتد خارج شد و به رئال مادرید پیوست. در همان سال صحبت هایی در رابطه با پیوستن من به اینتر نیز مطرح شده بود. صحبت‌های زیادی در رابطه با رفتن یکی از ما دو نفر وجود داشت و این دیوید بود که آنجا را ترک کرد. من هیچ وقت نمی خواستم از یونایتد جدا شوم چرا که در جایی بازی می کردم که به آن علاقه‌مند بودم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رایان گیگز دیوید بکام سر الکس فرگوسن منچستر یونایتد رئال مادرید دیوید بکام رئال مادرید رایان گیگز سر الکس فرگوسن منچستر یونایتد رایان گیگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف نظر کیمیش با توماس توخل باعث شده بود که شایعات بسیاری درباره جدایی احتمالی او از بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش برسد اما قطع همکاری این باشگاه با این مربی آلمانی ممکن است شرایط را برای او تغییر دهد.

رسانه‌های آلمانی پیش از این خبر داده بودند که او در حال بررسی شرایط جدایی از بایرن است و از چند باشگاه بزرگ اروپایی به عنوان مشتریان اصلی او نام برده بودند که بارسلونا در بین مدعیان اصلی جذب این بازیکن به چشم می‌خورد.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسا همچنان شرایط این ستاره آلمانی را به دقت زیر نظر دارند. قرارداد او در تابستان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد اما هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با بایرن مونیخ نیست.

بایرن باید در این باره تصمیم نهایی را بگیرد که آیا حاضر است کیمیش را در این تابستان به فروش برساند یا خطر از دست دادن او به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده را خواهد پذیرفت. اگر آنها تصمیم به فروش او در این تابستان داشته باشند، بارسا می‌تواند این بازیکن را با مبلغی در حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

دیگر خبرها

  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • (ویدیو) تصاویری که حسن یزدانی ۲ روز بعد از حذف دیوید تیلور منتشر کرد
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • (تصاویر) بازدید دیوید کامرون از موزه فرش ترکمنستان