Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@09:14:21 GMT

سید سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۳۷۳۶

سید سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شد.

در متن حکم سید عباس صالحی خطاب به سید سعید سرابی آمده است: «نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به سمت «مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ‌دوست و هنر پرور استان اصفهان در مسیر رشد فضائل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.»

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی و مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله فعالیت‌های فرهنگی سرابی پیش از حضور در اصفهان است.

گفتنی است پیش از این حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری، مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان را بر عهده داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان اصفهان اصفهان فعالیت های فرهنگی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آموزگار هدایای دریافتی روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد

ابوالفضل سهیلی مدیرکل سمای مدارس واحد دامغان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: کمک‌های نقدی اکرم نعمتی آموزگار دبستان پسرانه سمای دامغان به مؤسسه ماهک که کودکان مبتلا به سرطان را تحت پوشش دارد همه‌ساله به مناسبت هفته معلم در مدت ۳۰ سال فعالیت آموزشی وی  صورت می گیرد که هدایای دریافتی خود را به مؤسسه مذکور اهدا می‌کند.

وی اضافه کرد: بخشش و نوع‌دوستی جزء تفكیک‌ناپذیر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی است كه همواره به‌عنوان چتر حمایتی از اقشار ضعیف و امور عام‌المنفعه جلوه‌گری داشته و این بار شكوفه‌های ایثار و بخشش در سمای دامغان به نفع بیماران سرطانی به ثمر نشسته است.

مدیرکل سمای مدارس واحد دامغان با تجلیل از روحیه نیکوکاری این آموزگار بیان کرد: برنامه‌های نیک‌اندیشانه و نیکوکارانه مجتمع سمای دامغان ادامه خواهد داشت.

سهیلی از کارکنان، آموزگاران و خانواده‌های دانش‌آموزان این مجتمع دعوت کرد تا با همکاری و تشریک مساعی در امور خیر به‌خصوص یاری رساندن به بیماران، ضمن فرهنگ‌سازی این خصلت والا بین اقشار مختلف جامعه به‌خصوص آینده‌سازان این مرز و بوم در پایین آوردن هزینه‌های قشر مستضعف و دردمند جامعه اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک آموزگار هدایای دریافتی روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور