Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادری گفت: بیش از ۲۶۰ کلاس درس مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است که یک هزار و ۵۰۰ دانشجو در این کلاس ها شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد مهدی نادری» عصر امروز (چهارشنبه 27 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ابتکارات در حوزه آموزشی که دانشگاه آزاد اسلامی در آن پیشگام بود آموزش در فضای مجازی در زمان بحران کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر ادامه داد: در حال حاضر 500 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در کشور آموزش مجازی را انجام می دهند و در استان گلستان نیز این مهم دنبال می شود.

 

نادری یادآور شد: از 15 بهمن تا روز نخست اسفند کلاس های درس در دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر به صورت حضوری برگزار شد و از اسفند تاکنون کلاس های درس به شکل مجازی برگزار می شود.

 

وی گفت: بیش از 260 کلاس درس توسط اساتید حق التدریس و هیئت علمی دانشگاه در حال برگزاری است و یک هزار و 500 دانشجو از این کلاس های درس در فضای مجازی استفاده می کنند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر متذکر شد: در روزهای نخست با توجه به اینکه مشکلاتی در حوزه زیرساخت ها و اینترنت وجود داشت کلاس های درس در فضای مجازی محدودتر بود ولی امروز  حداقل سه تا چهار کلاس درس مجازی در حال برگزاری است.

 

نادری بیان کرد: با دستورالعملی که از سوی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است اساتید و دانشجویان در شبکه های مجازی یک دوره کلاس کمک آموزشی برای ارائه سرفصل های دروس و پاسخ به سوالات دانشجویان در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: در حوزه دکترا دانشجویان از فضای آموزش مجازی استقبال خوبی داشتند و بسیاری از دانشجویان از استان های دیگر در این دانشگاه تحصیل می کردند که کلاس های مجازی و سیستم برخط مشکل آنها را برای رفت و آمد برطرف کرده است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر  ابراز داشت: احتمالا تعطیلی کلاس های درس دانشگاه آزاد اسلامی یک ماه تا چهل روز دیگر ادامه خواهد داشت و تا وزارت بهداشت برنامه های خود را اعلام نکرده است این شرایط ادامه خواهد داشت.

 

نادری متذکر شد: اتاق ویدئو کنفرانس در خصوص دفاع دانشجویان مقطع دکترا و ارشد نیز آماده شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: با تمام امکانات از دانشجویان و اساتید به منظور تداوم کلاس های آموزشی در فضای مجازی حمایت می کنیم و در این راستا کمیته پشتیبانی برای اساتید و دانشجویان با همت بخش ای.تی دانشگاه راه اندازی کردیم.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر گفت: زمان برگزاری آزمون پایان ترم بر اساس بخشنامه دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد و در روزهای گذشته پیشنهادهای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص آموزش در نظر گرفته شده و به احتمال زیاد امتحانات در آخر تیرماه به شکل حضوری انجام خواهد شد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: زمان برگزاری ازمون دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر کلاس درس مجازی کرونا دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی فضای مجازی کلاس های درس کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

کارنامه اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت منتشر شده‌اند.

به گزارش مهر، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند تا پایان امروز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز در صورت تمایل به انتخاب رشته باید به سایت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند. فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی جداگانه باید تکمیل شود.

از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود