Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:23:07 GMT

بوشهر| فضای مجازی باید در اعتمادبخشی جامعه کمک کند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۳۹۱۴

بوشهر| فضای مجازی باید در اعتمادبخشی جامعه کمک کند

گروه استان‌ها- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با قدردانی از اصحابه رسانه در عرصه‌های اطلاع رسانی در برابر بیماری کرونا گفت: فضای مجازی در این عرصه نقش مهمی دارد که باید نسبت به اعتماد بخشی و آرامش جامعه کمک کند. ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مجید خورشیدی ظهر امروز در دوازدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر با تاکید برنقش مهم اصحاب رسانه در عرصه‌های اطلاع رسانی به ویژه در حوزه مقابله با کرونا اظهار داشت: رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌ها و صدا و سیما در آگاه سازی جامعه در مقابله با بیماری کرونا خوش درخشیدند که جای قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در عرصه آرامش و امیدبخشی افزود: رسانه‌ها در عرصه اطلاع رسانی بحران‌ها دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و امیدبخشی در این بحران‌ها یکی از رسالت‌های آنان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه رسانه‌های مکتوب، مجازی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و کانال‌های رسمی اقدامات خوب و موثری در عرصه مقابله با بیماری کرونا داشته‌اند تاکید کرد:  فضای مجازی در این عرصه نقش مهمی دارد که باید نسبت به اعتماد بخشی و آرامش جامعه کمک کند.

خورشیدی با قدردانی از کسبه و اصناف در راستای مقابله با ویروس کرونا گفت: اصناف استان بوشهر در برابر کرونا داوطلبانه تعطیل شدند و با تدبیر بازگشایی شدند.

وی، از اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمندبا پشتوانه قانونی خبرداد و خاطر نشان کرد: مردم  استان بوشهر برای پیشگیری و قطع زنجیره چرخه ویروس کرونا تاکنون همکاری کرده‌اند که لازم است این مهم ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه  اصناف کم‌خطر با رعایت پروتکل‌ها بازگشایی شدند گفت: بازگشایی اصناف این به معنی عادی سازی شرایط نیست و باید مقابله با کرونا با سختگیری‌ها ادامه یابد.

خورشیدی افزود: در مورد مشاغل پرخطر تصمیمی گرفته نشده بنابراین در مورد آنها همچنان محدودیت وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه  هیچ انگیزه‌ای در جامعه نباید برای تجمع افراد در جامعه ایجاد شود  تصریح کرد:دفاتر پیشخوان باید حتما فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

تولید محلول‌های ضدعفونی در استان بوشهر 20 برابر شد پارک‌ها و زمین‌های ورزشی استان بوشهر همچنان تعطیل است استاندار بوشهر: اصناف استان بوشهر در مقابله با ویروس کرونا در کشور الگو هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مردم فهیم استان به رسم قدردانی از کادر درمان و کسبه‌ای که کار خود را تعطیل کردند و برای اینکه معیشت مردم آسیب نبیند باید فاصله اجتماعی را رعایت کنند و مشتری‌ها هم باید سهم خود را در قطع زنجیره انتقال ادا کنند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر استان بوشهر ویروس کرونا معاون سیاسی اطلاع رسانی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر

رئیس پلیس فتای فراجا از دستگیری عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار وحید مجید اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها که مشغول به تبلیغ و خرید و فروش انواع اسلحه گرم از کلت گرفته تا کلاشینکف و مسلسل بودند، توسط پلیس فتا شناسایی شدند.

وی افزود: از مجموع این تعداد، روی ۳ هزار مورد تمرکز کردیم و در پس از انجام تحقیقات لازم، در این فرآیند توانستیم ۱۴۰۰ نفر از مالکان و اعضای این تارنماها و صفحات مجازی را شناسایی و دستگیر کنیم و تحویل مراجع قضائی بدهیم.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: این افراد با ایجاد صفحات و کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ، تلگرام و اینستاگرام ادعای خرید و فروش انواع اسلحه داشتند.

سردار مجید گفت: بیشتر این افراد کلاهبردار بودند؛ یعنی در واقع پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه از مشتری، افراد را مسدود می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند، بنابراین خرید و فروشی صورت نمی‌گرفت و اسلحه‌ای در کار نبود.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌نمایی و ایجاد ترس نیز برخورد جدی پلیس را در پی خواهد داشت، افزود: همچنین عده‌ای از اراذل و اوباش در جهت ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: بیش از ۹۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد نیز مسدود و ۱۶۰۰ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

کد خبر 749033

دیگر خبرها

  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر