Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:59:29 GMT

ریزش سنگ در جاده فشم/ تردد به کندی در جریان است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۴۰۵۵

ریزش سنگ در جاده فشم/ تردد به کندی در جریان است

رئیس اداره‌ کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان تهران با اعلام ریزش سنگی بزرگ در محدوده هتل زردبند افزود: تردد در جاده دربندسر با احتیاط در جریان است و همکاران نیز درصدد انتقال این تخته سنگ بزرگ هستند.

حیدر نوروزی رئیس اداره‌ کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌ها در این فصل سال صبح امروز حدود ساعت ده و نیم، شاهد ریزش تخته سنگی بزرگ در محدوده هتل آریانا جاده فشم بودیم که باعث اختلال در رفت‌وآمد وسایل نقلیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون در این جاده تردد به کندی در جریان است و همکاران ما نیز در تلاش هستند این تخته سنگ بزرگ را از مسیر جاده خارج کنند.

رئیس اداره‌ کل  راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: علی‌رغم بارندگی‌های فراوان در سطح جاده‌های استان تهران  در حال حاضر هیچ‌کدام از محورهای مواصلاتی  مسدود نیستند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۶/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران جاده احتیاط اداره کل راهداری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین

علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان خبر داد و گفت: میزان اضافه تناژ کشف شده از این خودرو‌ها ۳هزار و ۱۱۳ تن بوده است.

وی اضافه کرد:گشت‌های کنترل تخلفات اضافه تناژ در راه‌های استان با حضور کارشناسان معاونت حمل و نقل و با هماهنگی پلیس راه به طور مستمر در حال اجرا است و طی سال گذشته ۴۳۶ بازدید در همین زمینه از ناوگان حمل و نقل بار انجام شده است.

معیری‌پور ادامه داد: طی این مدت در بازرسی از ۴ هزار و ۱۵۲ خودروی حمل کالا، ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز توقیف و اعمال قانون شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کشفیات اضافه تناژ ابتدا از طریق کارشناسان پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هدایت وسیله نقلیه به باسکول‌های نصب شده در پاسگاه‌های پلیس‌راه، سامانه توزین حین حرکت و یا باسکول‌های سیار شناسایی و با تکمیل فرم، متخلفان به معاونت حمل و نقل برای انجام امور اداری و برگزاری کمیسیون‌ها معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان