Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:31:24 GMT

هشدار پلیس در مورد وام یک میلیون تومانی دولت

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۴۳۷۸

هشدار پلیس در مورد وام یک میلیون تومانی دولت

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ نسبت به سوءاستفاده‌های احتمالی افرادسودجو از وام یک میلیون تومانی دولت به خانواده‌ها هشدار داد و نکاتی را در این خصوص مطرح کرد.

 سردارکیوان ظهیری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ثبت نام وام قرض الحسنه دولت که بناست به زودی به حساب سرپرست خانوارهای یارانه‌ای واریز شود گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که سودجویان و کلاهبرداران برای رسیدن به نیت‌های بزهکارانه خود دست به اقدامات نوین و جدیدی می زنند و مردم باید با هوشیاری دقیق‌تری اقدامات اینترنتی را انجام دهند تا در دام این سودجویان گرفتار نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حتی برخی از افراد ممکن است خارج از فضای مجازی و به شکل تلفنی یا حضوری نیز دست به اقدامات مجرمانه بزنند. در همین راستا لازم است شهروندان هوشیاری خود را حفظ کنند.

ظهیری با بیان اینکه اقدامات مربوط به فضای مجازی ازسوی پلیس فتا انجام شده وهشدارهای مربوط به آن نیز ارائه شده است، اظهارکرد: از شهروندان می‌خواهم که تنها به روش اعلام شده از سوی دولت اقدام کنند. براین اساس اگر در جایی با تبلیغاتی نظیر افزایش وام یا ثبت نام وام مواجه شدند لازم است از مراجعه به آن خودداری کنند.

وی ادامه داد: برای بهره مندی از این وام نیازی به مراجعه به عابربانک، شعب بانکی یا واریز وجه به حساب خاصی وجود ندارد، لذا اگر شهروندان با چنین مواردی روبه رو شدند ضمن بی اعتنایی به آن موضوع را به پلیس گزارش دهند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه سالمندان بیشتر مورد توجه افراد سودجو قرار دارند، اظهارکرد: لازم است جوانان در هر خانواده اقدامات مربوط به ثبت نام و درخواست پیامکی دریافت وام حمایتی دولت را انجام دهند تا این عزیزان مجبور نباشند برای این امور به افراد غریبه مراجعه کنند. همچنین بهتر است توصیه‌های ایمنی را به دیگر افراد نیز اعلام کنند تا آنها نیز آگاه باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وام وام یک میلیونی پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جهانگیر مسعودی  اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، موضوع سریعاً در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب افزود: باتوجه‌به حساسیت موضوع، دراسرع‌وقت تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج‌ازنوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان، گفت: دراین‌رابطه ۲ نفر از عوامل اصلی نزاع که یکی از آنها نیز از اراذل‌واوباش باسابقه بود؛ دستگیر شدند.

مسعودی تصریح کرد: ۲ نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت، و با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط‌قرمز ما است، اظهار کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند که قانون بدون مماشات با آنها برخورد قاطع خواهد کرد.

وی با هشدار به افراد شرور و اراذل‌واوباش، گفت: به این قبیل افراد که نظم و امنیت شهر و آسایش و آرامش شهروندان را به هم زده و باعث ایجاد رعب و وحشت شوند، تذکر و هشدار داده می‌شود که این موارد از خط‌قرمزهای دادستانی بوده و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.

نقش آموزش‌های پیشگیرانه در جلوگیری از بروز جرائم اجتماعی بسیار مهم بوده و تدوین لوایح مناسب، آموزش‌های مؤثر به جامعه در مورد راه‌های پیشگیری از جرم‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ احترام به حقوق دیگران و توجه به مسائل اجتماعی و آموزش‌های مرتبط با مدیریت خشم و تنظیم هیجانات در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

دیگر خبرها

  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند
  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید