Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به ایجاد پویش مردمی «مواسات» در فضای مجازی در راستای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا در گیلان گفت: «مواسات» مردم را برای کمک به دیگر همنوعان تشویق می‌کند. ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات قرارگاه رزمایش مواسات استان گیلان با اشاره به مفاهیم کلمه «مواسات» اظهار داشت: «مواسات» مردم را برای کمک به دیگر همنوعان تشویق می‌کند و در روایات و دعای شعبانیه نیز به آن اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، استناد رهبر معظم انقلاب به زیارت شعبانیه درباره مواسات را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: «مواسات» واژه‌ای اسلامی و دینی بوده و از آنجا که در آموزه‌های اسلامی نیز به آن اشاره شده بسیار اهمیت دارد.

آیت‌الله فلاحتی از ایجاد هشتگ «مواسات» در فضای مجازی در راستای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: هشتگ «مواسات» یک پویش مردمی است که با هدف کمک به آسیب دیدگان کرونا و اقشار کم‌درآمد ایجاد شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: پویش‌های مردمی در جهت کمک‌رسانی به محرومان راه‌اندازی شودپویش "همت جوانمردانه، کمک مومنانه" در خراسان جنوبی اجرا می‌شودپویش "سفرۀ مهربانی" راه‌اندازی شد

فرمانده سپاه قدس استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه سپاه استان به‌عنوان دبیر قرارگاه رزمایش مواسات در گیلان معرفی شده است اظهار داشت: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان نیز سخنگوی قرارگاه رزمایش مواسات است.

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به ایجاد 6 کمیته ذیل قرارگاه این رزمایش در گیلان گفت: کمیته حصول منابع با مسئولیت کمیته امداد استان، کمیته رصد و پایش با مسئولیت اطلاعات بسیج استان و کمیته پشتیبانی با مسئولیت سپاه قدس گیلان از جمله کمیته‌های ذیل این قرارگاه هستند.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز گیلان نیز مسئولیت کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات را بر عهده دارد تصریح کرد: مسئولیت کمیته توزیع بر عهده فرماندهان سپاه نواحی است و کمیته نظارت و بازرسی نیز با مسئولیت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان تشکیل شده است.

محمدباقر باقرزاده، مدیرکل صدا و سیمای مرکزی گیلان نیز در این جلسه با اشاره به رسالت رسانه ملی در انعکاس فعالیت‌های مربوط به رزمایش مردمی مواسات و کمک به آسیب دیدگان کرونا در استان اظهار داشت: تمام‌ نهاد‌های عضو کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات باید برای ایجاد حماسه بزرگ مواسات در استان تلاش و همکاری کنند.

انتهای پیام/612/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک به آسیب دیدگان کرونا گیلان نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی