Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:10:46 GMT

هرگز دوست کسی مثل نیمار نخواهم بود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۴۶۱۱

هرگز دوست کسی مثل نیمار نخواهم بود

بیورن کوئیپرس و نیمار پس از اتفاقات جام جهانی 2018 با یکدیگر به مشکل برخورده اند.

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی 2018 و بازی بین برزیل و کاستاریکا بود که بیورن کوئیپرس داور هلندی برخورد با نیمار درون محوطه جریمه را پنالتی تشخیص داد. او سپس با مشاهده دوباره تصویر خطا، تصمیم خود را پس گرفت و این اتفاق خشم شدید نیمار را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تصاویری که دوربین ها شکار کردند، نیمار در سه نوبت به کوئیپرس توهین کرد و کار به اینجا هم ختم نشد. ستاره برزیلی در تونل ورزشگاه از کوئیپرس توضیح می خواست و معتقد بود پنالتی صد در صد باید تایید می شد.

 

 

 

 

این دو یکدیگر را در بازی پی اس جی-ناپولی در لیگ قهرمانان فصل گذشته هم ملاقات کردند و مشخص بود که رابطه خوبی بین شان وجود ندارد.

نیمار در مورد کوئیپرس گفته بود:« داور هم انسان است و می تواند اشتباه کند ولی پنالتی صد در صد بود. نوع رفتار او با من و دیگر هم تیمی هایم در زمین، یک نوع بی احترامی بود. داور نباید فکر کند چون یک سوت و دو کارت دارد، بالاتر از همه است. به او معترض شدم چون رفتارش با من درست نبود. امیدوارم بالادستی های او واکنش نشان دهند.»

 

 

 

 

کوئیپرس دو سال پس از آن اتفاقات و در مصاحبه با OP1 گفت:« واقعیت این است که نه در آن موقع و نه حالا رفتار نیمار را درک نمی کنم. اصلا هم به خاطر تصمیمی که گرفتم، متاسف نیستم. من هرگز با کسی مثل نیمار دوست نخواهم بود و در آینده نیز با او ارتباطی دوستانه نخواهم داشت.»

 

کوئیپرس که داوری فینال لیگ قهرمانان 2014 لیسبون بین رئال و اتلتیکو را در کارنامه دارد، قرار بود پس از قضاوت در یورو 2020 بازنشسته شود ولی با تعویق این رقابت ها به سال بعد، مشخص نیست برنامه او برای خداحافظی از داوری چه خواهد بود.

 

 

نیمار برزیل تیم ملی برزیل پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیمار برزیل تیم ملی برزیل پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار عجیب نتانیاهو برای جنگ: هیچ توافقی را نخواهم پذیرفت

نخست وزیر اسرائیل در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا به رایزنی درباره حمله احتمالی به «رفح» در جنوب نوار غزه پرداخت و تاکید کرد که هرگونه توافقی که شامل پایان جنگ در غزه باشد را نخواهد پذیرفت.

 

به گزارش سما، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا که به منظور رایزنی با مقامات اسرائیل در اسرائیل به سر می‌برد، امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دیدار و گفتگو کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» در این باره اعلام کرد: نتانیاهو به بلینکن گفت هرگونه توافقی را که شامل پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، نتانیاهو به بلینکن گفته است که اگر حماس شرط پایان جنگ را رها نکند، توافقی حاصل نمی‌شود و ارتش رژیم صهیونیستی به رفح حمله خواهد کرد.

بلینکن پیش از این نیز با «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات آتش‌بس و توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین دیدار و گفتگو کرده بود.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

وزیر امورخارجه آمریکا از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه چندین بار به اراضی اشغالی سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • اصرار عجیب نتانیاهو برای جنگ: هیچ توافقی را نخواهم پذیرفت
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد