Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@22:34:25 GMT

افزایش تولید محصولات نانویی در سال جدید

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۴۹۰۹

افزایش تولید محصولات نانویی در سال جدید

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سعید سرکار با بیان اینکه جهش تولید باید از تحقیقات و توسعه فناوری سرچشمه گیرد، گفت: از نظر نیروی انسانی ظرفیت خوبی در کشور وجود دارد. فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری حوزه نانو در این سال‌ها با خلاقیت و نوآوری خود محصولات مناسبی تولید کرده‌اند که بر کیفیت زندگی مردم نیز اثرات مطلوبی گذاشته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره توسعه صادرات محصولات نانو همچنین گفت: برای جهش در تولید باید بازار این محصولات نیز گسترده شود. پس توسعه صادرات دانش بنیان‌ها در این زمینه اقدامی اساسی است که در این ستاد نیز موضوع با جدیت پیگیری می‌شود.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو، با بیان اینکه در حال حاضر نیز این محصولات به ۴۵ کشور صادر می‌شود؛ گفت: محصولات فناورانه نانویی به خوبی جای خود را باز کرده‌اند و با حمایت از فعالان زیست بوم نانو می‌توان در سال جاری شاهد تولیداتی بیشتر در این حوزه باشیم.

سرکار گفت: شکل گیری و شکوفایی زیست بوم فناوری و نوآوری کمک بسیاری به تحقق شعار «جهش تولید» کرده است.

انتهای پیام/

169 / 336 محصولات نانویی جهش تولید صادرات زیست بوم دانش بنیان بازار توسعه فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محصولات نانویی جهش تولید صادرات زیست بوم دانش بنیان بازار توسعه فناوری زیست بوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است

دریافت 45 MB

بابک مومنی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرصت ها و ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی استان اظهار کرد: محصولات اقتصادی و راهبردی زیادی در استان تولید می شود و از این رو ظرفیت های بالایی در توسعه صادرات و تولید محصولات دارای مزیت های صادراتی داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون انتظارات در زمینه صادرات برآورده نشده است، گفت: مهمترین فرصت های موجود در استان نگاه ویژه به توسعه اقتصاد دریاپایه است و نیازمند ایجاد پایانه صادراتی مناسب در زمینه محصولات آبزیان درایم.

کد خبر 6093829

دیگر خبرها

  • چالش‌های زیست‌محیطی در توسعه هوش مصنوعی
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار
  • اختراع ایرانی برای پایش فساد میگو با فناوری نانو
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • تولید نخ‌های آنتی باکتریال با استفاده از نانو ذرات روی در یزد
  • تصویب سند توسعه دانش بنیان خراسان جنوبی