Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@18:36:20 GMT

پروژه راه طالقان متوقف نشده است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۴۹۴۲

پروژه راه طالقان متوقف نشده است

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، جعفر قزوینیان آخرین وضعیت پروژه راه طالقان - هشتگرد را تشریح کرد و گفت: مهم‌ترین موضوعی که در خصوص این پروژه مطرح بود بحث رانش زمین بود که طرح جدیدی آماده و در اختیار پیمانکار قرار گرفت تا مبنای اجرا باشد.

وی با تأکید بر این‌که در چهار نقطه از محور ازجمله کیلومتر پنج جاده رانش زمین رخ‌داده بود، گفت: عملیات رسیدگی به رانش‌ها و اصلاح این نقاط اجرایی شده است، عملیات خاک‌برداری در حال انجام است و در نقاط دیگر ۵۰ درصد این اقدامات عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: علیرغم شرایط سخت کار به دلیل مشکلات ایجادشده به دنبال شیوع کرونا و از طرفی بارندگی‌های خوبی که در هفته‌های گذشته داشته‌ایم، پروژه راه طالقان- هشتگرد متوقف نشده و در حال انجام است، پیمانکار این پروژه وعده داده است که طبق برنامه زمان‌بندی‌شده برای امسال این پروژه را به اتمام می‌رساند.

قزوینیان با اشاره به این‌که آخرین مرحله تزریق به پروژه راه طالقان - هشتگرد سال گذشته بوده است، گفت: رقم این اعتبار بالغ‌بر ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است، البته کل اعتبار منظور شده برای تزریق به این پروژه در سال گذشته ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که هنوز ۱۰ میلیارد آن تخصیص داده نشده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در بخش دیگری پیشرفت کنونی پروژه ۳۲ کیلومتری راه طالقان - هشتگرد را حدود ۷۹ درصد برشمرد و گفت: در حال حاضر با تکیه‌بر اعتبارات تخصیصی که برای این پروژه دریافت کرده‌ایم عملیات اجرایی را پیش می‌بریم و امیدواریم بتوانیم در سال جاری آن به مرحله افتتاح برسانیم.

کد خبر 501652 برچسب‌ها استان البرز طرح‌های عمرانی سفر - جاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز طرح های عمرانی سفر جاده پروژه راه طالقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد

افشین صالحی نژاد گفت: در پی شکایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پیرامون احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت، دادستانی ضمن بازدید میدانی از محل پروژه شهر جدید، دستور توقف موقت کار را صادر کرد.

وی با بیان این مطلب که بایستی کار در محدوده اراضی شهرک جدید تا بررسی کارشناسی مجدد متوقف شود، بیان داشت: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید به منظور حفظ و نگهداری از آن دقت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: شهر قدیم جیرفت یکی از دو محوطه تاریخی مهم جیرفت است که شرایط ثبت جهانی را دارد و نباید اجازه داد سهم این اثار تاریخی ارزشمند در ثبت جهانی از دست برود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایت می‌کند؛ اما مسئولان راه و شهرسازی بایستی در مناسب‌ترین مکان و پس از انجام اقدامات کارشناسی این طرح را عملیاتی و اجرا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)