Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نگرانی‌هایی درباره امکان آغاز موج دوم شیوع ویروس کرونا در چین از طریق مبتلایانی که وارد کشور شده اند، بروز کرده است.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، چینی‌ها مراکز سیاری دایر، و تدابیر شدید جدیدی اتخاذ کرده اند. در منطقه‌ای دورافتاده در چین در مرز روسیه، هر کسی را که وارد کشور می‌شود، 28 روز قرنطینه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی را که هم در مناطق با موارد جدید ابتلا به بیماری زندگی می‌کنند، 40 روز قرنطینه می‌کنند.

شیوع کرونا حدود 5 میلیارد دلار به خطوط هوایی چین ضرر زده است
خطوط هوایی چین در پی شیوع ویروس کرونا در آن کشور، طی سه ماه گذشته با 4.8 میلیارد دلار ضرر روبه‌رو شده‌اند.
به نقل از رویترز، زیان 4.8 میلیارد دلاری خطوط هوایی چین بر اثر شیوع کرونا تنها ناشی از رخدادها در فصل نخست سال جاری میلادی‌ست.
در ماه فوریه، شرکت‌های هوایی چین حدود 21 میلیارد یوان (حدود 3 میلیارد دلار) ضرر کرده‌اند که رکوردی تازه برای آن‌ها محسوب می‌شود.
بنا بر آمار اداره دولتی هوانوردی چین، در ماه مارس شمار مسافران در آن کشور در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته 71 درصد کاهش یافت.

احتمال مرگ 400 هزار ژاپنی بر اثر کرونا
دولت ژاپن ضمن تأکید بر لزوم رعایت قوانین پیشگیرانه نظیر قرنطینه گفت، اگر این قوانین اعمال نمی‌شدد در این کشور چیزی حدود 400 هزار نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا جانشان را از دست می‌دادند.
دولت ژاپن روز چهارشنبه اعلام کرد اگر اقدامات پیشگیرانه نظیر قرنطینه اجرا نمی‌شد، چیزی حدود 400 هزار نفر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دادند.
به نوشته خبرگزاری «رویترز»، نتایج تحقیقات تیمی در وزارت بهداشت ژاپن که بر روی خوشه‌بندی موارد ابتلا به ویروس کرونا انجام شد، پیش‌بینی کرد در صورت عدم اجرای اقدامات پیش‌گیرانه در سطح کشور، تعداد افرادی که ممکن بود 850 هزار نفر به‌خاطر وخامت حالشان به دستگاه کمک تنفسی احتیاج پیدا کنند.
نتایج این تحقیقات که در روزنامه‌های «آساهی» و «کیودو» نیز منتشر شدند، نشان داد این احتمال نیز وجود داشت که 400 هزار نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست بدهند.
همچنین «یوشیهیده سوگا» سخنگوی دولت ژاپن روز چهارشنبه گفت، مردم باید از تمام توان خود بهره بگیرند تا به میزان هفتاد درصد تماس خود را با دیگر افراد کاهش دهند.
او همچنین اعلام کرد دولت در نظر دارد به درخواست حزب «کومیتو» ژاپن درخصوص اعطای 933 دلار به هر فرد جهت جبران زیان وارد شده به کسب‌وکارها، رسیدگی کند.
وزارت بهداشت ژاپن روز چهارشنبه اعلام کرد که طی چند ساعت اخیر و بر اساس تست پی.سی.آر (PCR) انجام شده، جواب آزمایش ابتلای 215 نفر به ویروس کرونا مثبت است.
به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این وزارتخانه، شمار کل مبتلایان در ژاپن تا کنون 8100 مورد و تعداد کل جان‌باختگان بر اثر این بیماری نیز 146 نفر است.

برگزاری انتخابات پارلمانی در کره‌جنوبی زیر سایه کرونا
مردم کره‌جنوبی روز چهارشنبه برای انتخاب اعضای پارلمان پای صندوق‌های رأی رفتند.
به نقل از رویترز، کره‌جنوبی نخستین کشوری است که پس از شیوع گسترده ویروس کرونا انتخاباتی سراسری را برگزار می‌کند. مردم این کشور امروز برای انتخاب نمایندگان پارلمان، با رعایت اصول بهداشتی پای صندوق‌های رأی رفتند.
حدود 14 هزار مرکز رأی‌گیری در کره‌جنوبی وظیفه مدیریت انتخابات را بر عهده دارند. مردم در زمان ورود به این مراکز باید از ماسک استفاده کنند و درجه حرارت آن‌ها نیز بررسی می‌شود. اگر دمای بدن افراد از 37.5 درجه سلسیوس بیشتر باشد، به گیشه‌ای ویژه منتقل می‌شوند. همچنین همه افراد باید در زمان درج رأی، از مواد ضدعفونی‌کننده و دست‌کش پلاستیکی استفاده کنند و فاصله افراد نیز نباید از 1 متر کمتر باشد.
این انتخابات در 2 سال پایانی زمامداری رئیس‌جمهور مون، در تعیین سیاست‌هایی نظیر آینده روابط با کره‌شمالی، ایجاد مشاغل جدید و افزایش حداقل دستمزد نقش مؤثری ایفا می‌کند.
کره‌جنوبی توانسته است به لطف انجام آزمایش‌های دقیق و بررسی افراد نزدیک به مبتلایان کرونا، بیماری کووید-19 را به گونه‌ای چشمگیر کنترل کند. روز سه‌شنبه تنها ابتلای 27 نفر به ویروس کرونا در این کشور ثبت شد که آمار مبتلایان را به 10 هزار و 564 نفر افزایش داد. اما مقامات کره‌ای درباره احتمال بازگشت ویروس و افزایش موارد ابتلا هشدار می‌دهند.

شمار مبتلایان به کرونا در افغانستان به 784 نفر رسید
وزارت بهداشت افغانستان از ثبت 70 مورد جدید کرونا طی 24 ساعته گذشته و افزایش تعداد مبتلایان به 784 خبر داد.
وزارت بهداشت افغانستان از ثبت 70 مورد جدید کرونا طی 24 ساعته گذشته خبر داد.
با ثبت این رقم، شمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در افغانستان به 784 نفر افزایش یافته است.
وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که 79 مورد جدید در 24 ساعت گذشته در ولایت‌های کابل (31)، هرات (22)، کندهار (3)، غزنی (3)، وردک (2)، کنر (2)، ننگرهار (2)، فاریاب (1)، ارزگان (1)، نیمروز (2) و بغلان (1)، ثبت شده است.
این آمار بیشترین مقدار ثبت شده از زمان شناسایی اولین مورد مبتلا به کرونا در افغانستان است.

وضعیت ویروس کرونا در مالزی
همه بازار‌های ویژه ماه مبارک رمضان به علت قطع زنجیره ویروس کرونا در مالزی تعطیل شد.
آمار تعداد کل مبتلایان به کرونا امروز در مالزی از مرز 5 هزار نفر گذشت و مرگ 82 بیمار کرونایی هم ثبت شد.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در لبنان به 658 نفر
وزارت بهداشت لبنان شمار مبتلایان به ویروس کرونا را در این کشور 658 نفر اعلام کرد.
وزارت بهداشت لبنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تست کرونا 17 نفر در شبانه روز گذشته مثبت شده و با این حساب تاکنون 658 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند. همچنین 81 نفر از مبتلایان به این ویروس، بهبود یافتند و 21 نفر هم جان باخته اند.
 
آنروا برای مهار کرونا هیچ خدماتی به آوارگان فلسطینی ارائه نمی‌کند
یک عضو جنبش «فتح» فلسطین در لبنان از عملکرد آژانس کاریابی و امداد رسانی سازمان ملل ویژه پناهندگان فلسطینی (آنروا) در سایه شیوع کرونا، به شدت انتقاد کرد.
به گزارش العهد، «منیر المقدح» عضو ارشد جنبش فتح در لبنان از عملکرد آژانس کاریابی و امداد رسانی سازمان ملل ویژه پناهندگان فلسطینی (آنروا) در سایه شیوع کرونا، به شدت انتقاد کرد.
بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، آنروا از اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی خارج شد. اکنون آوارگان فلسطینی از هیچ حمایتی از سوی آنروا برخوردار نیستند.
المقدح افزود: نه در سطح بهداشتی و نه در سطح امدادرسانی هیچ خدماتی از سوی آژانس کاریابی و امداد رسانی سازمان ملل ویژه پناهندگان فلسطینی به آوارگان ارائه نمی‌شود.

شمار مبتلایان کرونا در اراضی اشغالی از مرز 12 هزار نفر گذشت
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین از ثبت 19 مورد جدید ابتلا به کرونا در مناطق فلسطینی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری شهاب، «ابراهیم ملحم» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در مناطق فلسطینی به 329 نفر رسیده که از این میان 62 نفر بهبود یافته و دو نفر، جان باخته‌اند.
وی اشاره کرد که تست کرونای 288 فلسطینی در آزمایشگاه‌های وزارت بهداشت رام‌الله و بیت لحم و غزه مثبت اعلام شده؛ اما کادر پزشکی فلسطینی نتوانستند تست 41 شهروند فلسطینی در قدس اشغالی را تایید کنند و این آمار از منابع محلی گزارش شده است؛ چرا که مقامات رژیم صهیونیستی آمار دقیقی از فلسطینی‌های مبتلا به کرونا در قدس اشغالی نمی‌دهند.
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نیز از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در مناطق اشغالی به 12046 نفر خبر داد.
همچنین طبق گزارش این وزاتخانه میزان تلفات مرگ و میر ناشی از کرونا در میان صهیونیست‌ها نیز به 124 نفر افزایش یافت.

هشدار مجدد آیت‌الله عیسی قاسم درباره عدم آزادی زندانیان در بحبوحه کرونا
رهبر معنوی انقلاب بحرین بار دیگر به دولت این کشور درباره عواقب بی‌اعتنایی به درخواست‌ها برای آزادی زندانیان در بحبوحه شیوع ویروس کرونا هشدار داد.
آیت‌الله «عیسی قاسم» با اشاره به مسئولیت دولت تأکید کرد که با شیوع ویروس کرونا کوتاهی کردن در آزادی زندانیان بحرین جایز نیست.
وی در بیانیه‌ای با اشاره به درخواست‌های مکرر برای آزادی زندانیان با توجه به افزایش ابتلا به کرونا در بحرین تأکید کرد: «به دنبال شیوع ویروس کرونا در میان کارگران هیچ عذری پذیرفته نیست و این هشداری آشکار درباره شیوع این ویروس در میان زندانیان است و فردا پشیمانی دیگر سودی نخواهد داشت».
طبق گزارش وبگاه «مرآة البحرین»، آیت‌الله قاسم همچنین با تأکید بر حفظ سلامت و جان مردم و جان زندانیان، افزود که مسئولیت دولت در برابر خداوند عزوجل، جامعه و وجدان انسانی، اجازه کوتاهی در آزادی زندانیان را نمی‌دهد.
پیشتر ائتلافی بین المللی مرکب از نوزده گروه حقوقی از مقامات بحرین خواست، مدافعان حقوق بشر و فعالان معارض را که صرفا به دلیل مطالبه حقوق خود در آزادی بیان و برگزاری تجمع‌های اعتراضی مسالمت آمیز زندانی شده‌اند در شرایط همه‌گیری جهانی کرونا آزاد کنند.
این ائتلاف در بیانیه‌ای مشترک که پایگاه دیدبان حقوق بشر آن را منتشر کرد، آورده است: «بحرین 1486 زندانی را آزاد کرد که 901 نفر آنها از عفو پادشاهی به دلایل انسانی برخوردار شدند و 585 نفر هم به مجازات‌هایی غیر از زندان محکوم شدند این گامی مثبت است، اما آزادی زندانیان هنوز شامل حال رهبران جریان‌های معارض و فعالان و مدافعان حقوق بشر نشده است».

تعداد مبتلایان به کرونا در امارات نزدیک به 5 هزار نفر شد
وزارت بهداشت امارات از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری امارات، وزارت بهداشت این کشور اعلام کرد که دستکم 412 مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.
با اضافه شدن این آمار، مجموع کل مبتلایان به ویروس کرونا در امارات به چهار هزار و 933 نفر رسید.
لازم به ذکر است که در حال حاضر اکثر کشورهای عربی در منطقه شاهد افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا هستند.
در امارات نیز افزایش آمار چشمگیر و قابل توجه بوده است.

تشدید خشونت علیه زنان سعودی در قرنطینه
با افزایش تدابیربرای قرنطینه در کشورهای مختلف برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛هم زمان  گزارش هایی از کشورهای مختلف جهان درباره افزایش شدید خشونت خانوادگی علیه زنان ارائه شده است.
در عربستان سعودی نیز زنان و دختران جوان در توییتر هشتگی با عنوان "چرا ؟ گزارش ندادی" راه انداخته و از تجارب خود درباره خشونت خانوادگی سخن گفتند.
روایان سعودی از انواع مختلف خشونت خانوادگی اعم از لفظی، جسمی و روحی سخن گفتند به گونه ای که یکی از آنان اشکارا و خلاصه گفت : ما در قرنطینه در امان نیستیم.
با افزایش موارد خشونت علیه زنان در جهان، گزارشهای مختلف اثبات می کند که دو طرف خشونت کننده و خشونت دیده به مدت طولانی در یک خانه بوده اند عربستان نیز از دیگر کشورها مستثنا نیست اما شرایط عربستان اجازه نمی دهد چنین گزارشها و اماری صادر شود.
یکی از فعالان حقوقی سعودی گفت : با ادامه قرنطینه انواع خشونت علیه زنان رو به افزایش است که به شکل گیری آن هشتک انجامیده است
این فعال درگفت وگو با الجزیره نت گفت: عربستان شاهد تغییرات زیادی بوده اما جامعه سعودی سالیان طولانی نیاز دارد تا این امر را بپذیرد مردانی که به زورگویی به زنان عادت کرده اند زمان بیشتری برای ترک این اخلاق نیاز دارند.
بر اساس گزارش مرکز پژوهش های اجتماعی رویه ، خشونت علیه زنان خیلی زود و از تبعیض قائل شدن میان پسران و دختران ،ممانعت از ازدواج دختران بدون توجیهات کافی و فشاربر زنان مطلقه و جلوگیری از فعالیت زنان آغاز می شود.
وی افزود: دست یافتن بر آمار و ارقام خشونت خانوادگی بسیار دشوار است زیرا معمولا قربانیان در بیشتر موارد اعلام نمی کنند علیرغم اینکه عربستان در سال 2013 قانونی مبنی بر جرم شناختن خشونت خانوادگی تصویب کرد اما در بسیاری از موارد اجرایی نمی شود زیرا به آن به چشم مسائل خانوادگی نگاه می کنند.
در حالیکه سازمان دیده بان حقوق بشر در سال 2018 اعلام کرد 35 درصد از زنان سعودی در معرض خشونت قرار دادرند و زنان هنگام ابلاغ به پلیس یا دست یافتن بر خدمات اجتماعی با مشکلاتی روبرو می شوند.
چرا زنان سعودی خشونت را گزارش نمی‌کنند؟ این سوال در هشتگ "لیش_ ما_ بلغت؟"( چرا گزارش نکردی) مطرح شده و پاسخ کاربران متفاوت است و بیشتر پاسخ‌ها دختران را مقصر این امر می‌دانند به‌ویژه زمانی‌که از سوی یکی از خویشاوندان‌شان مورد خشونت قرار بگیرند. یکی از کاربران نوشته است: "گزارش نکردم؛ چون پدرم بود"، کاربر دیگری نیز می‌گوید: "برای این‌که عمویم بود و این موضوع را کتمان کردم؛ چرا که او جوان است." یکی دیگر از کاربران نوشته است: "خیلی ساده، مادرم به من گفت اگر می‌خواهی زندگی کنی نباید اتفاقات را به کسی بگویی!"
بیشتر کاربران دلیل دیگری نیز برای عدم گزارش خشونت ارائه داده‌ و گفته‌اند که آنها به طرف‌های ذی‌ربط و مسئولان پیگیری موارد خشونت‌های خانوادگی اعتمادی ندارند. یکی از این کاربران نوشته است که طرف‎های مسئول تمایل دارند که از مردان جانبداری کنند و شکایت‌های زنان علیه خویشاوندان را نادیده می‌گیرند.
برخی از دختران نوجوان نیز عنوان کرده‌اند که مرکز گزارش‌ خشونت خانوادگی( 1919) وظایف خود را به درستی ایفا نمی‌کند.
ترس از مراکز مراقبت و نگهداری یکی از دلایل مهمی است که مانع از آن می‌شود که زنان سعودی خشونت‌های خانوادگی را گزارش بدهند یکی از این کاربران گفته است که قربانی، در مراکز مراقبت و نگهداری زندانی می‌شود در حالی‌که جنایتکار آزاد است.

دولت استرالیا خواستار بازگشایی مدارس است
اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا خواستار بازگشایی مدارس پس از پایان تعطیلات عید پاک شد تا دانش آموزان یک سال تحصیلی را از دست ندهند و والدین بتوانند به سر کار‌های خود بازگردند.
 مقامات درمانی استرالیا تأکید دارند مدارس برای بازگشت کودکان ایمن است.
در حالی که دولت تایید کرد قصد راه اندازی یک اپلیکیشن تلفن همراه را دارد که به شناسایی تماس‌های افراد مبتلا به کرونا کمک می‌کند، یک مرد به سبب خروج مکرر از هتل محل قرنطینه اش برای دیدن نامزدش، به یک ماه زندان محکوم شد.

تاکید رییس جمهوری آذربایجان بر کاهش تاثیرات اقتصادی ویروس کرونا
رییس جمهور  آذربایجان با اشاره به اجتناب ناپذیر بودن تاثیرات منفی کرونا ویروس بر اقتصاد این کشور، کاهش و رفع این تاثیرات را خواستار شد.
"الهام علی اف" در نشست هیات دولت جمهوری آذربایجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به تاثیرات منفی شیوع کرونا ویروس به اقتصاد این کشور از هیات دولت خواست در هزینه‌هایی که در اولویت نیستند تجدیدنظر کرده و آن‌ها را کاهش دهد.
وی با تاکید بر تشدید کنترل‌ها بر بودجه عمومی این کشور در شرایط حاضر گفت: باید در ارتباط با هزینه‌های سرمایه گذاری و جاری هم تجدیدنظر شود.
وی یادآور شد، دولت جمهوری آذربایجان به طور کلی در قالب برنامه فعالیت مقابله با ویروس کرونا 2.5 میلیارد منات (1.7 میلیارد دلار) و علاوه بر آن 97 مییلیون منات (بیش از 50 میلیون دلار) برای خرید تجهیزات پزشکی موردنیاز اختصاص داده است و تا پایان سال جاری اختصاص 150 میلیون منات (بیش از 90 میلیون دلار) دیگر نیز پیش بینی شده است.
براساس اعلام قرارگاه ویژه مبارزه با کرونا در جمهوری آذربایجان تاکنون یک هزار و 197 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعدا 351 نفر بهبود یافته، 13 نفر جان باخته و 833 نفر هم در بیمارستان‌های این کشور تحت درمان هستند.
 
جریمه و مجازات بیش از 7300 نفر از ناقضان مقررات قرنطینه در جمهوری آذربایجان
در شبانه روز گذشته 7314 نفر در جمهوری آذربایجان به دلیل نقض مقررات وضعیت ویژه قرنطینه جریمه و تعدادی هم بازداشت و زندانی شده اند.
این افراد توسط نیرو‌های پلیس مستقر در سطح شهر‌ها و ایستگاه‌های بازرسی شناسایی و مجازات شده اند.
علاوه بر جریمه 7314 نفر، در 24 ساعت گذشته بیست و شش نفر بازداشت و سه نفر دیگر هم به حبس قطعی محکوم شدند.
در این مدت همچنین سه نفر از افرادی که به انتشار اخبار کذب درباره کرونا می‌پرداختند جریمه و سه نفر دیگر هم زندانی شده اند.
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا آسیا مبتلایان به ویروس کرونا ابتلا به ویروس کرونا مبتلایان به کرونا تعداد مبتلایان جمهوری آذربایجان شیوع ویروس کرونا شمار مبتلایان خشونت علیه زنان آزادی زندانیان خشونت خانوادگی وزارت بهداشت میلیارد دلار روز چهارشنبه زنان سعودی شیوع کرونا مورد جدید هوایی چین کره جنوبی حقوق بشر هزار نفر ثبت شده شده اند بر اثر ثبت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، فرانچسکا آلبانزه، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین امروز چهارشنبه در سخنانی گفت که در خصوص مداخله شدید پلیس به اعتراضات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌ های آمریکا وحشت‌ زده شده است.

آلبانزه در حساب خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با بازنشر تصاویر مربوط به برخورد شدید پلیس با دانشجویان حامی فلسطین، با اشاره به اینکه مقابله پلیس با اعتراضات در دانشگاه‌ های آمریکا که علیه یک نسل‌کشی صورت می‌گیرد، بسیار وحشت‌زده شده است، تاکید کرد که این وضعیت یک واقعیت بد است.

این گزارشگر با اشاره به اینکه دانشجویان و دانشگاهیان باید در امان باشند، گفت: اجازه دهید نسل‌ کشی (در غزه) پایان یابد. عدالت و عقل حاکم شود.

سی ان ان امروز گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه ، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

کد خبر 6094686

دیگر خبرها

  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی؛ احتمال خسارت به محصولات کشاورزی
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد