Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@20:38:04 GMT

ابتلای قطعی 3 ورزشکار ایرانی به کرونا

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۵۱۳۵

ابتلای قطعی 3 ورزشکار ایرانی به کرونا

با اعلام سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی تاکنون 3 ورزشکار ایرانی به صورت قطعی به کرونا مبتلا شدند.

در شرایطی که بازار شایعات در روزهای شیوع ویروس کرونا داغ است و هر روز شایعه پیرامون ابتلا یا ورزشکار، مربی یا مدیر ورزشی به گوش می رسد، سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی از ابتلای قطعی 3 ورزشکار حرفه ای ایران به این ویروس تاکنون خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر ابتلای احسان حدادی به ویروس کرونا در اولین روزهای سال بازتاب زیادی داشت، اما این قهرمان پرتاب دیسک توانست کرونا را شکست دهد.

حالا سعیدی، سخنگوی فدراسیون پزشکی از ابتلای 2 قهرمان پارالمپیکی ایران هم به این ویروس خبر داده است: « تاکنون هشت ملی‌پوش در رشته‌های مختلف مشکوک یا مبتلا به ویروس کرونا بوده‌اند که از این تعداد ابتلای احسان حدادی در پرتاب دیسک، روح‌الله رستمی در پارا وزنه‌برداری و علی محمدیاری در پارا دوومیدانی به کرونا قطعی بوده است. همچنین میثم بائو از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال نیز تست کرونایش مثبت شد و البته خوشبختانه حالش بهبود یافت.»

فعلا که تا پایان اردیبهشت ماه با دستور ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، تمامی مسابقات و اردوهای ورزشی تعطیل شده و باید دید بالاخره چه زمانی دوباره ورزشکاران می توانند به فعالیت خود به صورت گروهی ادامه دهند./ تسنیم

بیشتر بخوانید:

سلبریتی های ورزشی دنیا که کرونا گرفته اند+ تصاویر

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی در فضای مجازی با توجه به کسب مدال طلای قهرمانی آسیا به دست خانم نازنین فاطمه عیدیان در مسابقات دوی ۴۰۰ متر، نوشت: سال گذشته در نشستی، خدمت خانم نازنین فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمشان بودم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه، تلاش، توکل، ایمان و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌ سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است.   بهادری جهرمی، ضمن تبریک به خانم عیدیان برای قهرمانی و شکستن حد نصاب دوی ۴۰۰ متر آسیا، ابراز امیدواری کرد که ان‌شاءالله، این بانوی ورزشکار ایرانی، قهرمانی المپیک را نیز به‌ دست خواهد آورد.

دیگر خبرها

  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف