Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@18:36:57 GMT

بررسی اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند کارکنان در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۵۱۷۲

بررسی اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند کارکنان در شیراز

به گزارش خبرآنلاین از فارس ؛ در نشستی که با حضور اعضای شورای مدیران این معاونت برگزار شد، شرایط و چگونگی اجرای دستورالعمل طرح فاصله گذاری هوشمند، ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و نیز دستور مستقیم معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در زمینه کاهش فیزیکی نیروی انسانی در محیط کار در ایام شیوع کرونا بررسی و در این زمینه تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوروش عزیزی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از آنجا که ارتباطات فیزیکی و تراکم جمعیت یکی از اصلی‌ترین راه‌های انتشار و شیوع بیماری کرونا ویروس جدید است، این معاونت تلاش دارد تا با حفظ ارائه حداکثری خدمات و فعالیت‌های ذاتی و اداری خود، در پیشگیری از گسترش این بیماری ویروسی تلاش کند.

او، بیان کرد: بر اساس تصمیمات این نشست مقرر شد تا بخشی از کارکنان این معاونت که به علت تعطیلی فضای آموزشی و رفاهی دانشجویان، در حال حاضر کار کمتری داشته و یا به حضور فیزیکی آنان نیازی نیست، به صورت آماده باش در منزل به همکاری خود ادامه داده و به محض احضار، در محل کار خود حضور یابند.

عزیزی تصریح کرد: با پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی و نیز به روز بودن سیستم‌های اداری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر اساس بررسی‌های انجام شده، برخی از افراد و وظائف، بدون وارد شدن خدشه به امور شغلی خود می‌توانند از درون منزل خود به دورکاری پرداخته و وظائف محوله را انجام دهند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه ادامه داد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با داشتن حدود ۸۰ نفر نیرو در ستاد دانشگاهی، از ابتدای آغاز شیوع کرونا ویروس در کشور با تمام توان خود وارد میدان عمل شده و خدمات مرتبط زیادی را حتی در ایام تعطیلات رسمی نوروز ارائه داده است.

او، با تاکید بر لزوم اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در تمامی محیط‌ها به ویژه اماکن سرپوشیده اداری، افزود: با برنامه ریزی دقیق و مدیریت صحیح می‌توان علاوه بر اجرای قوانین و مقررات نیروی انسانی و همچنین حفظ ارائه خدمات اداری و وظائف معین، سلامت و تندرستی افراد را نیز حفظ و رعایت کنند.

48

کد خبر 1377274

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در سطح این منطقه گفت: برای اجرای طرح نصب پلاک‌های هوشمند منازل مسکونی در سطح منطقه ۵ بیش از ۵۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نصب پلاک‌های هوشمند بر منازل مسکونی منطقه ۵ اصفهان اظهار کرد: این طرح که با همت معاونت برنامه‌ریزی و با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به‌صورت هماهنگ در سطح شهر اصفهان در حال اجرا است، به محدوده منطقه ۵ وارد شده است و مجریان آن در حال نصب پلاک‌های منازل و واحدهای تجاری این منطقه هستند، پلاک‌های آبی هوشمند شامل کد پستی و کد شناسایی هستند.

وی با اشاره به اینکه از طریق بارکدهای روی پلاک‌های آبی هوشمند، اطلاعات عمومی ملک قابل بازخوانی است، افزود: این امر می‌تواند به ارائه خدماتی همچون اطلاعات و مشخصات مکان‌مند ملک، کمک بسیاری کند. این خدمت برای راهنمایی مسیر، مکان‌یابی و ارائه خدمت باکیفیت‌تر نهادها و سازمان‌های خدمت‌رسان به شهروندان کمک می‌کند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای این طرح از خیابان نظر در محله جلفا آغاز و هم‌اکنون ۳۵ هزار پلاک در منطقه نصب شده است.

کارگر بیان کرد: اجرای طرح نصب پلاک‌های هوشمند منازل مسکونی تا پایان خرداد ۱۴۰۳ در منطقه ۵ ادامه خواهد داشت و همه منازل و مکان‌های تجاری منطقه دارای پلاک آبی هوشمند خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح نصب پلاک‌های هوشمند منازل مسکونی در سطح منطقه ۵ بیش از ۵۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: طی اجرای این طرح، حدود ٥٠ هزار واحد مسکونی و تجاری در این منطقه دارای پلاک هوشمند می‌شوند و از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 750965

دیگر خبرها

  • دانشگاه شیراز میزبان نهمین همایش ملی ادبیات کودک شد
  • دکوراسیون اداری با تم مدرن؛ ایجاد فضاهای متفاوت برای همکاران شما
  • ‌دانشگاه شیراز میزبان نهمین همایش ملی ادبیات کودک می‌شود
  • روایت مشکل‌تراشی بی‌سابقه برای پزشکان زن؛ کمر شلوارت را پایین‌تر بکش!
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان