Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:32:10 GMT

کیفیت اتفاقی نیست خانه بوش بهترین انتخاب است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۵۳۵۳

کیفیت اتفاقی نیست خانه بوش بهترین انتخاب است

ما برای شما عزیزان و همراهان خانه بوش که به دنبال خرید لوازم خانگی معتبر و درجه یک و با کیفیت هستید ، پیشنهادات عالی و مقرون به صرفه داریم . ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اگر شما عزیزان جز آن دسته افرادی هستید که قبل از خرید لوازم خانگی مورد نیازتان  با پرس و جو و تحقیق  در اینترنت و بازار های محلی ، اطلاعاتی در رابطه با قیمت محصولات و کیفیت برند مورد علاقه تان کسب می نمایید و پس از آن ، خرید می کنید ، به شما پیشنهاد می دهیم که به سایت خانه بوش مراجعه نمایید  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی اجمالی به خصوصیات و قیمت لباسشویی بوش

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش نیاز های انسان ، شرکت های مختلف تمام سعی خود را می نمایند تا بهترین لوازم را برای زندگی امروز فراهم نمایند .

از جمله این شرکت ها ، شرکت بوش می باشد که توانسته طراحی های لوازم خانگی خود را متحول سازد و تغییرات اساسی و بنیادینی در این راستا ارائه دهد .

شرایط زندگی کنونی ، خواستار استفاده موثر دستگاه ها و لوازم مختلف در منازل و ادرات  می باشد.

یکی از این ابزار و وسایل که بسیار کاربردی و مورد استفاده در تمام منازل می باشد ماشین لباسشویی است ، مخصوصا برای استفاده زنان خانه دار که سنی از آنها گذشته و با امراض گوناگون همچون انواع دیسک گردن و کمر روبرو شده اند و همچنین خانم های شاغل که بیش از نیمی از زمان خود را در ادارات و ... مشغول به کار هستند .

در خانه بوش برای صرفه جویی در فضا و هزینه ، لباسشویی های طراحی می شوند که با تلفیق دو مدل در یک مدل به دست می آیند ، مانندلباسشویی و خشک کن با هم ، ازسری محصولات بوش می باشند وراه حل ایده آل برای منازل و آپارتمان های کوچک .

 ظرفیت های گوناگون ماشین های لباسشویی بوش جوابگوی نیاز خانواده ها با جمعیت متفاوت می باشند ، از جمله ماشین لباسشویی نه کیلوگرمی بوش ، برای خانواده های بزرگ ایده آل است .

شما با استفاده از ماشین های لباسشویی بوش ، اگر انبوهی از لباس های کثیف داشته باشید ، با صرفه جویی در منابع می توانید آنها را بشویید.

ماشین های لباسشویی بوش مناسب جهت استفاده در آپارتمان ها می باشند زیرا این دستگاه ها بسیار بی سر و صدا کار می کنند  و فقط اگر اطمینان حاصل کنید که از سطح هموار و بدون اصطکاکی برخوردار هستید می توانید بدون نگرانی از ایجاد لرزش و سرو صدا در هر موقع از شبانه روز از امکانات آن استفاده نمایید .

ماشین های لباسشوییبوشبسیار آرام و با صرفه در مصرف انرژی هستند و طول عمر مفید آنها بسیار طولانی می باشد .

قیمت لباسشویی بوشبا در نظر گرفتن کیفیت بالای آن ها ، بسیار قابل توجه و مقرون به صرفه است .

شما عزیزان با مراجعه به سایت خانه بوش و با توجه به شرایط محل سکونت و دکور آشپزخانه خود می توانید هر کدام از دو مدل توکار یا مبله ماشین های لباسشویی برند بوش را انتخاب نمایید .

 

خانه بوش ارائه دهنده مناسبترین قیمت  و با کیفیت ترین جاروبرقی

تمام خانم های خانه دار روزانه حداکثر 2 بار و هفتگی حداقل 7 بار نیاز به نظافت منزل از جمله : رفت و روب و شستشوی فضای داخلی منزل را دارند.

این برای آن دسته از افراد است که فضای زندگی آن ها منتهی به آپارتمان و چاردیواری های فعلی می باشد .

ارائه جارو برقی های با کیفیت برای نظافت منزل شاید تنها کمکی باشد که ما می توانیم برای خانم های خانه دار و خانم های شاغل فراهم نماییم .

پس باید ، دقت فراوان به خرج دهیم تا بتوانیم بهترین محصولات را برای شما دستچین نموده و در سایت خانه بوش  قرار دهیم .

 شما نیز صد درصد به دنبال بهترین کالا از نظر کیفیت و کارایی و قیمت جاروبرقی بوشمناسب می باشید .

خصوصیات ظاهری جاروبرقی های بوش

علاوه بر ظاهر زیبا و کارکرد فوق العاده جاروبرقی های بوش ، در جاروبرقی بوش از لوله های کنفی استفاده می شود ، زیرا این لوله ها سبک و استفاده از آن ها هنگام جارو زدن راحت تر می باشد ، در ضمن به مرور زمان خشک و پوسیده نمی شود .

لوله های کنفی موجب استحکام و حفظ ظاهر لوله در استفاده دراز مدت می باشند .

جاروبرقی های بوش سبک می باشند که به راحتی به هر مکان جابه جا می شوند .

جاروبرقی های بوش بی سرو صدا می باشند به گونه ای که می توانید در هر ساعت از شبانه روز بدون ایجاد مزاحمت از آن استفاده نمایید .

جاروبرقی بوش  از مصرف انرژی پایینی برخوردار می باشند .

آشنایی با مزایای خرید از خانه بوش

خریداران محترم و طرفداران محصولات بوش می توانید با مراجعه به سایت خانه بوش ، بعد از مقایسه ی انواع جاروبرقی بوش و همچنین لباسشویی های بوش و سایرمحصولات و مدل های آنها آشنا شوید و بهترین و مناسب ترین محصول را خریداری نمایید.

افتخار خانه بوش است که سال ها با برندی خوش نام همکاری داشته و درصد رضایت بالایی از مشتریان عزیز را به خود اختصاص داده است .

همچنین با خرید از خانه بوش می توانید از ضمانت محصولات برخوردار شوید .

در ضمن با خرید از خانه بوش می توانید در قرعه کشی ها و جشنواره ها و تخفیفات شرکت نمایید .

خانه بوش امکان خرید نقد و اقساط را برای شما فراهم نموده است .

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین های لباسشویی جاروبرقی بوش لباسشویی بوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون است. سیتیزن‌ها در همان نیمه اول با پیروزی ۳-۰ سه امتیاز بازی را تا حد زیادی قطعی کردند.

نیمه درخشان ستاره نروژی از همان دقایق ابتدایی آغاز شد. پس از اینکه یوشکو گواردیول با پاس فوق‌العاده از برناردو سیلوا، در محوطه جریمه قصد شوت‌زنی داشت، آیت نوری مانع او شد اما داور این تلاش او را خطا تشخیص داد و برای سیتی پنالتی اعلام کرد. بهترین فرد برای زدن ضربه پنالتی ارلینگ هالند بود. او پشت توپ قرار گرفت و با فریب دروازه‌بان و زدن ضربه‌اش به سمت چپ بازی را ۱-۰ کرد.

برتری یک‌گله سیتی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۳۵ یکی از بهترین گل‌های این هفته به ثمر رسید. پس از یک توپ‌ربایی کوین دی‌بروینه توپ را به رودری در سمت راست محوطه جریمه سپرد و او آن را به روی دروازه ارسال کرد. اینجا بود که هالند با یک پرواز بلند و تماشایی بالاتر از مدافعان ولوز توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد و بازی ۲-۰ شد.

در وقت‌های اضافه نیمه اول هم نلسون سمدو با خطا بر روی هالند در محوطه جریمه، مرتکب پنالتی شد. باز هم نوبت به ستاره ۲۳ ساله نروژی رسید که یک بار دیگر توپ را در درون دروازه سیتی قرار دهد. او باز هم با اعتمادبه‌نفس پشت توپ ایستاد و این بار هم ضربه‌اش را به سمت چپ زد. دروازه‌بان جهت شوت او را درست تشخیص داد اما موفق به مهار ضربه نشد تا هت‌تریک هالند در دقیقه ۳+۴۵ تکمیل شود.

در ابتدای نیمه دوم ولورهمپتون یکی از گل‌ها را جبران کرد اما هالند تصمیمی برای متوقف شدن نداشت. ثانیه‌هایی بعد از گل ولوز، فیل فودن با پاسی بلند از زمین خودی، هالند را صاحب توپ کرد، او با یک استپ فوق‌العاده و زیبا به محوطه جریمه رسید و با شوتی از سمت راست به جهت مخالف، گل چهارم را به ثمر رساند.

این بیست و پنجمین گل این بازیکن در این فصل لیگ برتر بود. او حالا پنج گل با نفر دوم لیست بهترین گلزنان فاصله دارد و به نوعی با این پوکر علاوه‌بر نزدیک کردن سیتی به قهرمانی، خودش را به عنوان آقای گلی این فصل هم نزدیک کرد‌.

دیگر خبرها

  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • مبلمان جدید و مدرن شیک
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • بهترین فصل برای سفر به جنوب کشور کدام است؟
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری