Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آغاز فعالیت دوباره آموزشگاه‌های آزاد هنری اطلاعیه صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: باتوجه به شرایط فعلی و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینه آغاز فعالیت‌های صنفی با خطر کمتر با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، فعالیت آموزشگاه‌های آزاد هنری فقط با رعایت شرایط زیر مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزشگاه‌های آزاد هنری ابتدا در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاعات واحد خود را ثبت کنند.

پروتکل‌ها و قواعد بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا در موضوع بهداشت محیط و ضدعفونی مداوم تجهیزات و محل آموزشگاه رعایت شود.

برگزاری کلاس‌های تک نفره (یک هنرجو)، استاد-شاگرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

به منظور تداوم فعالیت‌های آموزشی، استفاده از امکانات فضای مجازی برای آموزش هنری در صورتی مجاز است که اولا با نظارت و برنامه‌ریزی آموزشگاه‌های آزاد هنری انجام شود و ثانیا آموزش با استفاده از نرم افزارهای داخلی انجام شود به طوری که نظارت و پاسخگویی آموزشگاه آزاد هنری ممکن باشد.

آموزش هنری به صورت حضوری و در بستر فضای مجازی فقط با رضایت هنرجو و خانواده امکانپذیر است و اجباری نیست.

هزینه استفاده از کلاس‌های آموزش هنری مجازی ۲۰ درصد کمتر از آموزش هنری حضوری خواهد بود.

شروع فعالیت دوباره آموزشگاه‌های آزاد هنری در تمام کشور به جز استان تهران از زمان صدور این اطلاعیه و با رعایت مفاد آن مجاز است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان تهران فضای مجازی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی آموزشگاه های آزاد هنری آموزش هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی