Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت:در موضوع واگذاری کشت و صنعت مغان با کشف پشت صحنه فسادآلود واگذاری به برنده اول ، با ابطال این واگذاری از غارت بیت‌المال جلوگیری شده و در این خصوص استاندار اردبیل و نهادهای امنیتی و نظارتی استان اقدامات لازم را درکنار دستگاه قضایی معمول کردند.

به گزارش برنا،ناصر عتباتی روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات  داشت: قرار است با حضور مسوولان شرکت کشت و صنعت پارس و نماینده سازمان خصوصی‌سازی ( از طرف شرکت کشت و صنعت مغان) از طریق نمایندگان امور اراضی ، جهاد کشاورزی ، ثبت و دادگستری در قدم اول اصلاح سند در خصوص ۱۶ هزار هکتار متعلق به عشایر در اسرع وقت انجام و اسناد مالکیت لازم در این زمینه صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به برخی اخبار روزهای اخیر در فضای مجازی و رسانه‌ای پیرامون وضعیت واگذاری کشت و صنعت و پیگیری‌های مستقیم استاندار و مراجع نظارتی و امنیتی استان افزود: دستگاه قضایی استان با جدیت و قاطعیت در زمینه حق و حقوق بیت‌المال ورود کرده است.

وی گفت: در موضوع واگذاری کشت و صنعت مغان با کشف پشت صحنه فسادآلود واگذاری به برنده اول ، با ابطال این واگذاری  از غارت بیت‌المال جلوگیری شده و در این خصوص استاندار اردبیل و نهادهای امنیتی و نظارتی استان اقدامات لازم را درکنار دستگاه قضایی معمول کردند.

به گفته عتباتی ، در زمینه خریدار و متصرف فعلی نیز اقدامات نظارتی و قضایی جامعی انجام پذیرفته و موضوع واگذاری ،کارشناسی و قیمت‌گذاری شرکت به صورت کامل بررسی و به مراجع نظارتی و قضایی در مرکز اعلام و موضوع کماکان تعقیب می‌شود.

او افزود: با توجه به اینکه ارزیابی بر اساس صورت مالی پایان سال ۹۵ بوده ،می‌بایست بر اساس صورت مالی سال ۹۶ صورت می گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین تاریخ و مدت اعتبار کارشناسی‌های صورت گرفته از نظر مقررات قانونی خدشه‌دار بوده و قیمت واقعی شرکت و مابه التفاوت واگذاری بررسی و استخراج شده و اقدامات لازم برای تعیین تکلیف موضوع از سوی قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور در حال انجام می‌باشد.

عتباتی گفت: دستگاه قضایی استان اقدامات لازم را جهت تعقیب موضوع با رویکرد حفظ حقوق بیت‌المال در دستور کار خود قرار داده و نتیجه را به اطلاع هم‌استانی‌های فهیم اعلام خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عتباتی رییس دادگستری استان اردبیل دستگاه قضایی اقدامات لازم کشت و صنعت بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در نشست فصلی روسا و دادستان های حوزه های قضایی استان افزود: کار قضاوت ایثار گذشت و فداکاری است و تمامی تلاش گران در عرصه قضاوت با خدا معامله می کنند .

وی با اشاره به شعار سال حفظ کرامت انسانی و رعایت عدالت را مطالبه اصلی مردم از دستگاه قضا عنوان کرد و گفت : رفع موانع تولید زمینه ساز تحقق شعار سال است و کار دستگاه قضا در این زمینه بسیار حیاتی و مهم است و.

عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه برنامه محور بودن را اولویت اصلی دستگاه قضا برشمرد و گفت: خدمت رسانی، نقش آفرینی موثر در کاهش ورودپرونده به دستگاه قضای مدیران قضایی در استان سیر صعودی خواهد گرفت .

دیگر خبرها

  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی