Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه گروه‌های جهادی در بحران ویروس کرونا نقش فعالی در خدمت‌رسانی‌ به مردم دارند گفت: ۱۰۰ کارگاه تولید ماسک در گیلان فعال شده است. ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات ائمه جمعه و فرماندهان سپاه بخش‌های شهرستان رشت فعالیت 100 کارگاه تولید ماسک در گیلان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: گروه‌های جهادی در بحران ویروس کرونا تاکنون نقش فعالی در خدمت‌رسانی‌ها به مردم داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان برگزاری رزمایش مواسات با هدف کمک به اقشار آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور از جمله گیلان را اتفاقی پسندیده و خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: این پویش مردمی با محوریت نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه در شهرستان‌ها و بخش‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

فلاحتی از همدلی و اهدا کمک‌های مؤمنانه مردمی به قشرهای محروم و آسیب‌پذیر در ایام ماه مبارک رمضان سخن گفت و عنوان کرد: رزمایش مواسات که بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری و از روز نیمه شعبان در کشور و تمام استان‌ها از جمله گیلان شروع شده است تا عید سعید فطر و پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

گروه‌های جهادی 50 هزار ماسک در الیگودرز توزیع کردند؛ 1000 بسته مواد عذایی ماه رمضان توزیع می‌شود‌جوانانی که برای شکست کرونا شب و روز نمی‌شناسند/ 40 روز خدمت بی‌وقفه گروه‌های جهادی در رامشیر‌ + فیلمضدعفونی ادارات و فروشگاه‌‌های سیستان توسط گروه‌های جهادی به روایت تصویر

امام جمعه رشت پیشگامی مردم ایران برای کمک به همنوعانشان در برهه‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برای برگزاری رزمایش مواسات در استان گیلان تعداد شش کمیته تشکیل شد که مسئولیت هر کدام از این کمیته‌ها برای پیگیری امور و مأموریت‌هایی مشخص به یکی از نهادها و سازمان‌ها سپرده شده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری رزمایش مواسات در استان گیلان و ساماندهی امور تاکنون 5 جلسه قرارگاه آن برگزار شده است خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا در جامعه شرایطی ایجاد کرده که آحاد مردم باید نسبت به رعایت موارد بهداشتی و دستورالعمل‌های صادره کوشا باشند تا کشور از این بحران سخت، عبور کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه اصول بهداشتی بیش از هزار پیش در دین اسلام آمده است و اولیا الهی همواره در رعایت موارد بهداشتی پیشگام بودند اظهار داشت: مردم گیلان در ایام شیوع ویروس کرونا میدان جهاد، کمک و خدمت‌گذاری را خالی نکردند و کمک‌های خالصانه بسیار زیادی انجام دادند.

حجت‌الاسلام ولی عادلی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان نیز در این جلسه به برگزاری رزمایش سراسری مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در گیلان اشاره کرد و ابراز داشت: ائمه جمعه در شهرستان‌ها و بخش‌ها با همراهی فرماندهان نواحی سپاه، رزمایش مواسات را در نقاط مختلف استان گیلان اجرا می‌کنند.

به گزارش تسنیم در این جلسه چندین نفر از ائمه جمعه و فرماندهان سپاه نیز شرکت داشتند و با ارائه گزارشی برنامه‌های رزمایش مواسات را تشریح کردند.

انتهای پیام/614/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزاری رزمایش استان گیلان گروه های جهادی رزمایش مواسات ویروس کرونا ولی فقیه ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر