Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اردستان با بیان اینکه تامین نیروی انسانی مهمترین مانع تحقق جهش تولید در اردستان است، گفت: وضعیت نیروی انسانی مبهم و بلاتکلیف است. ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حمیدرضا تاملی بعد ازظهر امروز در جلسه تسهیل در رفع موانع تولید در فرمانداری اردستان اظهار داشت: موضوعی که امروز در شهرستان اردستان برای جهش تولید نیازمندیم موضوع مدیریت جهادی هوشمند است که اگر در هر دستگاهی و در هر سطحی از ساختار سازمانی بتوانیم این عبارت را محقق کنیم مابقی مسائل برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به معیارهای مدیریت جهادی هوشمند افزود: هر مدیر یا کارشناسی که شناخت خوبی به پتانسیل‌های حوزه کاری خود داشته باشد و بتواند به اشکال مختلف کار کند موضوع مدیریت جهادی هوشمند را جامع عمل پوشانده است.

فرماندار شهرستان اردستان ضمن اشاره به نقاط ضعف برخی از مدیران گفت: متاسفانه در دستگاه‌ها با مدیرانی کار می‌کنیم که پتانسیل‌هایشان فقط تملک دارایی هر ساله است و هیچ شناختی از ظرفیت‌هایی که کارگذار در بودجه هر ساله قرار داده، ندارند.

وی ابراز داشت: شناسایی که در خصوص مدیریت جهادی هوشمند گفته می‌شود بدین معنی است که یک مدیر بتواند در حوزه پتانسیل‌ها شناسایی انجام دهد و مدیران دستگاه‌های آن شهرستان نیز باید سهم هر شهرستان را از فرصت‌های هر ساله دریافت کنند.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم: تحقق «جهش تولید» مستلزم تسهیل در مقررات بانکی و مالیاتی استتوسعه کشاورزی و دامداری موقوفات برای تحقق شعار«جهش تولید»در آذربایجان‌غربیقدردانی از مدیرعامل شرکت مس در ثبت رکوردهای متعدد در مسیر جهش تولید

تاملی بیان کرد: لازم است تا شناسایی پتانسیل‌های شهرستان اردستان و شناسایی درست ارباب رجوع را خوب انجام دهیم و اشراف و نظارت را بر کارمندان زیر مجموعه خود داشته باشیم تا مشکل تولید اردستان را بتوانیم در چارچوب قوانین کشور برطرف کرد.

وی تصریح کرد: مهمترین عامل مانع تولید و تحقق جهش تولید در اردستان وضعیت بلاتکلیف و مبهم معماگونه تامین نیروی کار است در حالی که همه مشکلات در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال توسط فرمانداری این شهرستان قابل انجام است اما باید نیروی کار این واحدها تامین شود.

تاملی افزود: امسال در مرحله‌ای هستیم که اگر به موضوع اشتغال کم توجهی کنیم فرآیند شروع بکار واحدها به تعویق خواهد افتاد و این مهم موجب افزایش مهاجرت‌ها از شهرستان اردستان به دلیل موضوع کار خواهد شد و برای این شهرستان هم عایداتی ندارد.

فرماندار اردستان بیان کرد: مهمترین ماموریتی که به شکل مشخص ماموریت خاص اردستان در حوزه جهش تولید خواهد بود موضوع تامین نیروی کار است که با محوریت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردستان باید انجام شود.

وی گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردستان باید امسال تا یک ماهه آینده بانک اطلاعاتی متقاضیان کار را تکمیل کند و در موضوع غربالگری کرونا مشخص شد که این موضوع تکمیل بانک اطلاعاتی کار سختی نیست و از سوی دیگر نیز شناسایی فرصت‌های شغلی اردستان باید توسط این اداره مشخص شود.

انتهای پیام/802/ ز

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان اردستان جهش تولید تامین نیروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • آمریکا مانع تحقق صلح در یمن و توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه است
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند