Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قامتی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی روزهای گذشته بر اثر بارش باران و بروز سیلاب ۱۲ میلیارد ریال به تاسیسات آب و فاضلاب در ۹ روستا و سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به ۱۱ جاده ارتباطی در این شهرستان خسارت وارد شد.
وی ادامه داد: همچنین وقوع سرمازدگی و سیل باعث ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال خسارت در بخش باغات و کشاورزی نیشابور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: وقوع سیل موجب صدمه به تاسیسات آبرسانی دزق که پنج روستا را زیرپوشش دارد شد که این مشکل رفع شده و در بخش‌هایی هم که با قطع آب مواجه هستند عملیات آبرسانی با تانکر ادامه دارد.
قامتی افزود: بارندگی در نیشابور تا روز دوشنبه ۲۷۴ میلیمتر بوده و ۴۵درصد سد بار و حدود ۸۰ درصد بندهای خاکی نیشابور آبگیری شده است.
وی با قدردانی از همکاری شهروندان برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی جهت قطع زنجیره انتقال کرونا اظهار داشت: در راستای حمایت از اقشار کم برخوردار در ایام شیوع کرونا رزمایش خدمت به معیشت محرومین با محوریت بسیج در نیشابور اجرا می‌گردد و تاکنون با همت مردم و خیران بیش از ۲۵ میلیارد ریال تجهیزات مصرفی پزشکی و معیشتی جمع‌آوری و توزیع شده است.
وی گفت: فردا نیز رزمایش ضد عفونی همگانی در خانه‌ها و ادارات نیشابور با همکاری سپاه برگزار می‌گردد و امیدواریم با همکاری شهروندان هرچه‌زودتر شاهد سیر نزولی این بیماری باشیم.
مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آب و فاضلاب بارش باران سیل کشاورزی مشهد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرگز سیستان وبلوچستان، سیل اخیرجنوب استان باعث بوجود آمدن خسارت‌های زیاد به زیر ساخت‌های جاده‌ای شده که بخش‌عمده این خسارت‌ها متعلق به جاده‌های روستایی است.
 در سیل اخیر به زیر ساخت‌های جاده‌ای خسارت‌ها زیادی وارد شده است که بخش‌عمده این خسارت‌ها متعلق به جاده‌های روستایی است.
جدگال رئیس شورای روستای عثمان بازارِ پیرسهراب گفت:در این سیل پل‌های آسیب دیده و جاده‌هایی که از کناره‌ها تخریب شده اند، در بسیاری از روستا‌های بخش پیرسهراب، هنوز بازسازی نشده اند و دست نخورده باقی مانده اند که تردد را برای مردم در این جاده‌ها را سخت کرده است.
وی افزود:نبود شانه خاکی و علایم راهنمایی و رانندگی در دو طرف این جاده‌های روستایی، شرایط رانندگی کردن در شب برای رانندگان پر خطر و‌دشوار کرده است.
سلامی مدیر اداره راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چابهار گفت: سیل اخیر در شهرستان چابهار به زیرساخت‌های جاده‌ای چابهار حدود ۳۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد که بخش عمده این خسارت‌های متعلق به جاده‌های فرعی و روستایی است.
مدیر اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای چابهار افزود: دلیل اصلی این خسارت‌هایی که در زمان سیلاب به زیرساخت‌های جاده وارد میشود، نبود ابنیه فنی و‌زیرساخت مناسب، در برخی ازمحور‌های فرعی و روستایی، است که باعث مسدود شدن راهها میشود.

دیگر خبرها

  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های خوزستان از دست رفت
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار