Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:05:11 GMT

پلمب ۵۲ واحد غیربهداشتی در آذربایجان شرقی طی سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۶۳۳۵

پلمب ۵۲ واحد غیربهداشتی در آذربایجان شرقی طی سال ۹۸

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین بهداد امروز در تبریز اظهار داشت: طی بازدیدهای مستمری که اکیپ‌های نظارتی اداره‌کل دامپزشکی استان از واحدهای تولیدی و عرضه فرآورده‌های خام دامی در تمام شهرستان‌های استان انجام می‌دهند، در طول سال ۱۳۹۸ در مجموع ۳۴۹ پرونده از تخلفات بهداشتی مراکز تولید و عرضه توسط واحد حقوقی تنظیم و به مراجع قضائی ارجاع داده شده است که این تعداد نسبت به‌مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۶ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بر اهمیت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات بهداشتی تاکید کرد و افزود: در راستای مبارزه با عرضه غیربهداشتی و غیرمجاز فرآورده‌های خام دامی و برخورد قانونی با متخلفان بهداشتی گزارش‌های مردمی و همکاری شهروندان بسیار به ما کمک کرده است، از این رو آگاهی و همکاری مردم با دستگاه‌های متولی امر بهداشت می‌تواند موجب ارتقا بیش از پیش سلامت عمومی جامعه شود.

بهداد یادآور شد: مسؤولان ارشد استانی، نیروهای انتظامی و دستگاه قضائی و همچنین دادستان‌های هر شهرستان حمایت‌ها و همکاری‌های لازم را با مجموعه دامپزشکی انجام می‌دهند تا رسیدگی به پرونده‌های تخلف‌های بهداشتی تسریع شود و برخورد قاطعی با برهم‌زنندگان امنیت بهداشتی و غذایی مردم شریف استان صورت پذیرد که جای قدردانی دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان بر تداوم نظارت‌های بهداشتی در تمام ایام سال و در هر شرایطی تاکید و تصریح کرد: متخلفان بهداشتی بدانند که در راستای اجرای قانون و بازرسان این اداره بدون هیچ اغماضی با کوچک‌ترین تخلف بهداشتی که سلامت مردم استان را به مخاطره بیاندازد، برخورد خواهند کرد و مردم استان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را با شماره تماس ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۷۷۹۹ اداره‌کل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

کد خبر 4901770

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی دامپزشکی آذربایجان شرقی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا شیراز شهرکرد نیمه شعبان بارش باران بیرجند گرگان ایلام قزوین استانداری قزوین جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد اسکندری در مراسم تجلیل از شورا‌ها و کارکنان دهیاری بخش مرکزی شبستر  گفت: این مبلغ از اعتبارات مالیات ارزش افزوده تامین شده است و دولت سعی می‌کند به اقتصاد روستا‌ها توجه داشته باشد چرا که روستا‌ها در خط مقدم تولید هستند.

وی با اشاره به اجرای سند تحول شورا‌ها عنوان کرد: روستا‌ها باید به ماهیت قبلیشان برگردند و تمام فعل و انفعالات همه باید منجر به این شود که روستا هویت خود را حفظ کند.

مدیرکل امور روستایی استانداری با تاکید بر لزوم تشکیل اتاق اتاق وضعیت روستا‌ها افزود: باید برآورد دقیقی از ظرفیت‌ها و آسیب‌های روستا در اتاق وضعیت موجود باشد تا تصمیمات و طرح‌ها بر اساس آنها اجرایی شود.

فرماندار شهرستان شبستر نیز در این نشست گفت: شورا‌ها نماد مردم‌سالاری دینی و تجلی مشارکت آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری و مدیریت کشور هستند و باید برای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

محمد مطهری شورا‌های اسلامی شهر و روستا را حلقه ارتباطی مردم و دولت دانست و افزود: شورا‌ها به واسطه تعامل و ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارند در مواجهه با مردم و مشکلات و مسائل آنان در کمال احترام رفتار می کنند.

وی با اشاره به شعار امسال اظهار کرد: شورا‌ها و اهالی روستا‌ها در نقش اساسی در تحقق شعار سال و جهش تولید در روستا‌ها با مشارکت مردم دارند.

 

دیگر خبرها

  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران