Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@20:29:31 GMT

«الیزابت وارن» نیز از «جو بایدن» حمایت کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۶۳۴۹

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، سناتور «الیزابت وارن» که قبلاً از رقابت برای انتخاب به عنوان نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انصراف داده امروز چهارشنبه به احتمال زیاد از «جو بایدن»، نامزد بالقوه این حزب در این انتخابات حمایت خواهد کرد.

شبکه های خبری مختلف آمریکا از قبیل «سی ان ان» و «ان بی سی» عصر چهارشنبه به وقت تهران گزارش دادند که الیزابت وارن قصد دارد تا لحظاتی دیگر به طور رسمی حمایت خود را از جو بایدن، معاون اسبق ریاست جمهوری آمریکا و نامزد بالقوه حزب دموکرات برای انتخابات 2020 این کشور را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون سناتور «برنی سندرز» و «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا حمایت خود را از بایدن اعلام کرده اند. باراک اوباما سه شنبه شب در پیامی حمایت خود ازجو بایدن اعلام کرد. اوباما با انتشار فیلمی در این زمینه گفت:«به حمایت از دوستم افتخار میکنم.»

وی با ابراز امیدواری از انتخاب جو بایدن در رقابت های ریاست جمهوری ایالات متحده، از حمایت خود وهم حزبی هایش از بایدن خبر داد و افزود، که وی در این مسیر تنها نیست.

قرار است بعد از تشکیل مجمع ملی دموکراتها، نامزد قطعی این حزب برای انتخابات 2020 معرفی شود.

یک شبکه خبری آمریکایی نیز یکشنبه با استناد به نتایج همه پرسی جدید از پبش افتادن جو بایدن از رئیس جمهور کنونی این کشور خبر داد. تحلیلگران شبکه خبری «سی ان ان» با استناد به جدیدترین همه پرسی های این شبکه گفتند که به دنبال کناره گیری سندرز، اینک جوبایدن از دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی ایالات متحده پیش افتاده است.

انتهای پیام/

104 / 361 الیزابت وارن جو بایدن انتخابات آمریکا انتخابات 2020 دموکراتها رقبای ترامپ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: الیزابت وارن جو بایدن انتخابات آمریکا انتخابات 2020 دموکراتها رقبای ترامپ الیزابت وارن حمایت خود جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران